تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ samsung در منزل با گارانتی 100%

 شرکت تعمیر با ما به عنوان خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران به صورت آنلاین و تمام وقت در تلاش برای خدمت رسانی به مشتریان و مصرف کنندگان می باشد. شرکت تعمیر باما با تجربه چندین دهه تلاش و نامی درخشان و داشتن متخصصین و کادری مجرب در تلاش اند تا بتوانند خدماتی ارزنده به مشتریان عزیز در استان تهران و کرج به صورت تمام وقت، ارائه دهند.

شما عزیزان می توانید با تماس با کارشناسان مربوطه از خدمات رایگانی.که این شرکت برای مشتریان خود در نظر گرفته شده است بهرمند شوید.

تماس با تعمیر باما

تعمیر تلویزیون سامسونگ SAMSUNG

در حالت کلی تعمیرات تلویزیون ها یک روند مشابه دارند.و در قطعات مشترک هستند تعمیر تلویزیون با گزارشی که شما از مشکلات تلویزیون سامسونگ به تعمیر کار تلویزیون ارائه می دهید.آغاز می گردد. تعمیرکار پس از  شنیدن مشکل تلویزیون شما به بررسی و عیب یابی.تخصصی تلویزیون می پردازد.

قطعات تلویزیون سامسونگ در بعضی از مدل ها  متفاوت می باشد.و به همین دلیل باعث ایجاد تفاوت در تعمیر انواع تلویزیون سامسونگ شده است. مثلا تعمیر تلویزیون سامسونگ، تعمیر بک لایت ال سی دی با فرایند تعمیر.این قطعه در مدل ال ای دی متفاوت است.

تعمیر تلویزیون سامسونگ

در هر صورت تعمیر تلویزیون سامسونگ SAMSUNG شامل عیب یابی دستگاه و ترمیم قطعات آسیب دیده است. گاهی شدت آسیب دیدگی طوری می باشد.که امکان تعمیر تلویزیون سامسونگ نیست در این صورت باید قطعات معیوب آن تعویض گردد تا روندکار تلویزیون به حالت عادی باز گردد.

ویژگی های تلویزیون سامسونگ SAMSUNG

سامسونگ یک شرکت چند ملیتی و اساسا کره ای است. یکی از معروفترین و پرفروش ترین شرکت های بزرگ در زمینه تولید محصولات الکترونیک و فناوری است.که یکی از مهمترین و بزرگترین تخصص این شرکت تولید تلویزیون های ال ای دی LED و ال سی دی LCD و همچنین OLED و QLED می باشد.

از ویژگی های تلویزیون سامسونگ می توان به عملکرد بسیار قوی، صفحه نمایش روشن با حداکثر وضوح تصویر، ارائه تصویر یک دست و کاملا یکپارچه، پشتیبانی عالی از رنگ ها، کنتراست بسیار بالا و رنگ های بسیار عمیق و ظاهری بسیار شیک و زیبا برای دکور منزل شما اشاره نمود.

مشکلات متداول در تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگدر سالهای اخیر، تولید کنندگان شرکت سامسونگ، به طور.وسیعی به ساخت تلویزیون های هوشمند.با ساختار ها.قابلیت های متفاوت روی آورده اند. این تلویزیون ها با توجه به قابلیت های گسترده ای که دارند.از قطعات مختلف و حساسی تشکیل شده اند.و ممکن است.گاهی دچار مشکل شده و نیازمند.سرویس و تعمیر تلویزیون سامسونگ تخصصی شوند.

در این شرایط لازم است با مراکز خدمات تلویزیون سامسونگ یا تعمیر گاه های.مجاز لوازم خانگی تماس گرفته و در خواست راهنمایی کنید. از جمله مشکلات احتمالی که ممکن است.برای تلویزیون های ال ای دی LED.سامسونگ  SAMSUNG بوجود آید.می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ

این مشکل جزء ایرادات رایج در تلویزیون سامسونگ است. تلویزیون به صورت ناگهانی خاموش می شود.و به حالت استندبای می رود. این مشکل می تواند بر اثر فرسودگی قطعات اتفاق افتاده باشد. در صورتی که تلویزیون روشن نمی شود بهتر است ابتدا کابل اچ دی ام آی را نیز بررسی کنید. اگر کابل hdmi  تقلبی باشد.می تواند به برد دستگاه آسیب برساند.

در نتیجه لازم است تا از کابل اصلی و اوریجینال استفاده کنیم. علاوه بر این خاموش و روشن شدن ناگهانی دستگاه می تواند.به دلیل نوسانات برق، سوختن آی سی برد پاور، معیوب بودن مدار استندبای، وصل کردن.فلش ویروسی به دستگاه و … نیز اتفاق افتاده باشد.

  • مشکل صدای تلویزیون سامسونگ

وقتی تلویزیون صدا ندارد، لازم است تا مواردی از قبیل وصل بودن صحیح کابل اچ دی ام آی به دستگاه،وصل بودن هدفون و یا رسیور به دستگاه بررسی شوند.همچنین بهتر است تا تنظیمات صدا را نیز بررسی کرد.لازم است تا کابل های صوتی را بررسی کنید.و اگر نسبت به سلامت آنها مشکوک هستید،کابل های صوتی را بررسی نمائید.

  • کم نور بودن یا پر نور بودن بخشی از تصویر تلویزیون سامسونگ

یکی دیگر از مشکلات رایجی که ممکن است در تلویزیون شما اتفاق بیافتد،پر نور بودن یا کم نور بودن قسمت هایی در تصویر می باشد. این مشکل عموما به دلیل خرابی یک لایت تلویزیون سامسونگ باشد. یعنی اینکه این مشکل به دلیل برخورد TFT با مانیتور دستگاه است. در این صورت لازم است تا بک لایت تعویض شود. اما اگر امکان تعویض یک لایت وجود نداشت، لازم است تا پنل تعویض گردد.

  • پرش تصویر در تلویزیون سامسونگ

وقتی تصویر تلویزیون پرش دارد،.یعنی دستگاه با مشکل مواجه شده است. معمولا در این صورت مشکل از مین برد، خرابی پنل، مشکل پاور، ضعیف بودن لامپ ال ای دی تلویزیون می باشد.بنابراین لازم است.تا هر یک از این مواردی که عنوان شد.به طور دقیق بررسی شوند.

  • مبهم بودن رنگ ها در تصویر تلویزیون ال ای دی سامسونگ

گاهی ممکن است.که هنگام تماشای تلویزیون متوجه شوید.رنگ های آن به هم ریخته باشد. مثلا دو رنگ متفاوت را به یک رنگ ببینید. همچنین ممکن است.که نوشته و حروف لاتین را به صورت بهم ریخته ببنید. در این شرایط احتمالا پنل دارای مشکل شده و یا به احتمال زیاد نیاز است.تا پنل تعویض شود.

  • نبود صدا و وجود تصویر در تلویزیون ال ای دی سامسونگ

بر عکس حالت بالا، گاهی ممکن است که تصویر وجود داشته باشد و هیچ مشکل هم در نمایش تصاویر وجود نداشته باشد ولی هیچ صدایی شنیده نشود، انگار که دستگاه روی حالت بی صدا قرار گرفته است. این مشکل معمولا بخاطر وجود مشکلی در بلند گو ها، خرابی مین برد، خرابی یا شل بودن کابل های صدا اتفاق می افتد.

  • خارج نشدن تلویزیون از حالت استند بای

اگر دستگاه از حالت استند بای خارج نمی شود، احتمالا برد پاور دچار مشکل شده است، در نتیجه باید برد پاور بررسی شود. زیرا همان طور که گفته شد، برد پاور، ولتاژ مورد نیاز تمام قطعات موجود در تلویزیون را تامین می کند و اگر برد پاور خراب باشد، ممکن است که دستگاه در حالت استند بای بماند و اصلا روشن نشود.

همچنین این مشکل می تواند در اثر خرابی برد مین نیز اتفاق افتاده باشد. بنابراین لازم است تا ابتدا برد پاور بررسی شود و اگر برد پاور سالم بود، باید برد مین یا همان مین برد نیز توسط یک سرویس کار مجرب از مراکز معتبر تعمیر تلویزیون سامسونگ بررسی شود.

مرکز خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر تلویزیون

تمامی کارشناسان و تعمیر کاران در مرکز خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ تعمیر با ما تی وی  دارای میانگین ۱۵سال تجربه ی کار عملی و تجربی در زمینه ی تعمیرات انواع تلویزیون های سامسونگ می باشند و از ضعف ها و ایرادات این دستگاه ها آگاهی کامل دارند، بنابراین در کوتاهترین زمان ممکن ایراد دستگاه شما را متوجه می شوند و به سرعت آن ایراد را رفع می کنند.

همچنین تمامی تکنسین های این مرکز برای تعمیر تلویزیون سامسونگ هر ساله دوره های تخصصی تعمیرات انواع تلویزیون ال ای دی و ال سی دی سامسونگ را می گذرانند و از جدید ترین تغییرات در دستگاه های سامسونگ اطلاع کامل دارند و تعمیرات تمامی مشکلات دستگاه را با بالاترین کیفیت ممکن انجام می دهند.

شما عزیزان می توانید انواع خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ را از مرکز تعمیرات سامسونگ تعمیر با ما دریافت کنید. بنابراین برای بهره مند شدن از این خدمات می توانید هم اکنون با شماره تلفن های موجود در این وب سایت تماس بگیرید و از خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون این مرکز خدمات تعمیرات SAMSUNG استفاده کنید. همچنین می توانید سوالات خود را در خصوص تعمیر تلویزیون سامسونگ مورد نظرتان از کارشناسان ما بپرسید

تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل

اگر نگران جابجا کردن تلویزیون برای انتقال به تعمیرگاه و ضربه خوردن آن در حین جابجایی هستید، پیشنهاد می دهیم از خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل استفاده کنید. در این صورت تکنسین به آدرس مورد نظر شما می آید و ضمن بررسی تلویزیون، اقدامات ترمیمی لازم برای برطرف کردن مشکلات آن را انجام می دهد. به این ترتیب شما تلویزیون را جابجا نمی کنید و خطرات ناشی از ضربه خوردن و … هم به حداقل می رسند.

شما می توانید پس از برقراری تماس با نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون در مجموعه تعمیر با ما درخواست دریافت سرویس در محل را ثبت کنید. کارشناسان ما اطلاعاتی مثل آدرس و مدل و مشکلات تلویزیون را از شما دریافت کرده و در اولین فرصت، به محل اعزام می شوند. اگر در زمان اعلام شده در منزل حضور داشته باشید، خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل سریع تر به شما ارائه شده و مشکلی در این زمینه به وجود نمی آید.

تعمیر تلویزیون SAMSUNG در منزل

تعمیر تلویزیون سامسونگ

خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل یکی از خدمات تخصصی و ویژه ای است.که برای رفاه بیشتر مشتریان شرکت تدارک دیده شده است. بسیاری از کاربران تلویزیون های مختلف، امکان ارجاع تی وی خراب.خود به مراکز تعمیراتی را ندارند. این کاربران می توانند.به راحتی از خدمات تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل استفاده کنند. در این سرویس تنها با یک بار تماس کاربر و ثبت درخواست او، تعمیر کار مربوطه به محل اعزام می شود. تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری.انواع تلویزیون ها به کمک سرویس تعمیر تلویزیون در محل و در منزل برطرف خواهد شد.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران

شرکت تعمیر با ما شعبه های مختلفی در تهران دارد. با این وجود در هر کجای این کلان شهر هستید.می توانید با اطمینان خاطر از خدمات نمایندگی  تعمیر تلویزیون سامسونگ استفاده کنید. شما می توانید با یک تماس از خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران بهره مند شوید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرج

تعمیر با ما این امکان را فراهم نموده.که اگر در کرج زندگی می کنید.باز هم بتوانید.از خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون استفاده کنید. چرا که این مرکز در کلان شهر کرج نیز شعبه دارد. این مرکز خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ.در انواع مدل ها و برند ها را به تمامی کاربران کرجی.در هر کجای این شهر از عظیمه تا گوهر دشت، طالقانی،.فردیس، مهر شهر، هشتگرد، و… ارائه می دهد.

تنها کافیست که با بروز هر مشکلی در تلویزیون های خود تنها با نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرج تماس حاصل بفرمائید..تا در اولین فرصت تکنسین های این مرکز به آدرس شما اعزام شده.و خدمات عیب یابی و تعمیر تلویزیون سامسونگ را در محل به شما ارائه دهند .

آموزش تعمیر تلویزیون SAMSUNG

تعمیرات تلویزیون سامسونگ یا هر برند دیگری نیاز به مهارت و دانش کافی دارد. برای عیب یابی و ترمیم درست و اصولی انواع ال سی دی و ال ای دی و … باید دوره های تخصصی و آموزشی را گذارنده باشید.با آخرین متد های روز دنیا آشنا شوید. در این دوره ها قطعات مختلف تلویزیون معرفی شده. است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان تعمیر باما، تماس گرفته.تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

سوالات متداول:

هزینه تقریبی تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل چقدر است؟

هزینه تعمیرات بعد از تست و عیب یابی دستگاه در منزل شما و براساس میزان حجم خرابی ها مشخص می شود.

تعویض قطعات نیز در منزل انجام می شود؟

در صورت نیاز به تعویض قطعات، قطعات اصلی و اورجینال با قطعات خراب شده تعویض می شوند.

چقدر این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای
تیم تولید محتوا
تیم تولید محتوا

به دنبال ارائه اطلاعات کامل و بروز در زمینه تعمیر تلویزیون ها هستیم

2 پاسخ

  1. تلویزیون سامسونگ که یه دفعه خاموش شده دیگه روشن نمیشه هزینه تعمیرش چقدره؟

    1. هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ که به طور ناگهانی خاموش شده است بستگی به مدل ان دارد. با اعلام مدل تلویزیون خود ما را در راهنایی دقیق تر کمک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

پیشرو در زمینه تعمیر انواع تلویزیون در تهران و سرتاسر کشور