تعمیر تلویزیون سامسونگ

در منزل و محل

در حضور مشتری با گارانتی شرکتی

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ، نیاز به تخصص و دانش حرفه ای دارد. اگر تلویزیون منزل و یا محل کار شما از برند سامسونگ می باشد و حال با مشکلاتی مانند اینکه صدا دارد اما تصویر ندارد، خاموش شدن ناگهانی، نشان دادن خطوط عمودی، تاریک شدن صفحه نمایش و … مواجه شده اید؛ باید این آگاهی را به شما بدهیم که تمامی این موارد نشان دهنده خرابی تلویزیون سامسونگ است و شما باید در سریع ترین زمان ممکن به نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ مراجعه کنید.

قطعا حمل کردن تلویزیون و پیداکردن بهترین تعمیرکار آن هم در تهران کارچندان ساده ای نباشد، علاوه بر اینکه چنین موضوعی نیاز به صرف وقت و هزینه زیادی دارد و در چنین جا به جایی هایی امکان دارد که تلویزیون آسیب ببیند. پس اگر در تهران هستید و به دنبال مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون سامسونگ می گردید، می توانید از کارشناسان حرفه ای سایت با ما که 14 سال سابقه درخشان در زمینه خدمات تعمیرات تلویزیون دارند، کمک بگیرید, آنان پس از اعلام خرابی از سمت شما، خود را سریعا به محل مورد نظر می رسانند و بدون اندک جا بجایی تلویزیون را تعمیر می کنند.

تعمیر تلویزیون سامسونگ

اگر به هر دلیلی در کار تلویزیون سامسونگ شما اختلال ایجاد شده شما می تونید با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

خرابی های رایج تلویزیون سامسونگ

خرابی تلویزیون سامسونگ به دلایل مختلفی می باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم و برای هر یک توضیحی در اختیارتان قرار می دهیم.

نشانه های خرابی
علت خرابی
تلویزیون صدا دارد تصویر ندارد
خرابی بک لایت
چراغ پاور روشن نمی شود
خرابی برد پاور
تلویزیون صدا ندارد
خرابی آی سی صدای تلویزیون
نلویزیون خاموش و روشن می شود
خرابی مین برد
تلویزیون دیر روشن می شود
خرابی برد پاور
خطوط عمودی روی تلویزیون
خرابی فلت تلویزیون
پرپر زدن تصویر
خرابی آدرس برد
HDMI کار نمی کند
خرابی مین برد
نگاتیو شدن صفحه
برد تیکان

سوختن بکلایت تلویزیون سامسونگ

یکی از مهم ترین قطعات تلویزیون، بک لایت است که ممکن است به علت های مختلفی مانند گرم شدن بیش از حد محیط، بالا بودن ولتاژ در هنگام روشن شدن تلویزیون، کیفیت پایین لامپ ها و … خراب شود. در مقاله بک لایت تلویزیون سامسونگ می توانید با دیگر علت های سوختن بکلایت آشنا شوید.

کم نور شدن تلویزیون سامسونگ

علت کم نور شدن تلویزیون سامسونگ این است که قطعه بک لایت خراب شده است. باید به این مورد توجه داشته باشید که بک لایت ها پیش از اینکه خراب شوند شروع به چشمک زدن می کنند و بعد از مشاهده روشن و خاموش شدن آنها می توانید به این موضوع پی ببرید که خراب شده اند.

از دیگر علت های کم نور شدن تلویزیون سامسونگ  وضعیت تنظیمات روشنایی تلویزیون، تنظیم سنسور ECO تلویزیون، کابل و گیرنده دیجیتال تلویزیون، خرابی قطعه بک لایت، سوختگی پیکسل تلویزیون و ایراد در پنل تلویزیون می باشد؛ که تمامی اینها باید تصویر تعمیرکار بررسی و نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام شود

تنظیم تصویر تلویزیون سامسونگ

اگر رنگ تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود برای رفع آن باید تنظیمات بک لایت تلویزیون را افزایش دهید و بر روی گزینه Color Temperature بزنید و سپس رنگ های سرد را انتخاب کنید. در این صورت می توانید دید بهتری از تلویزیون داشته باشید. البه تنظیمات رنگ ها را بیشتر کنید و در آخر تصویر تصویر dynamic را به Vivid تبدیل کنید. اگر درهر کدام از مراحل با مشکل مواجه شدید می توانید مقاله مربوط به تنظیم تصویر تلویزیون سامسونگ را مطالعه کنید.

تاریک شدن تلویزیون سامسونگ

این خرابی بیشتر در تلویزیون های ال ای دی سری H سامسونگ به ویژه مدل UA48H5590 مشاهده می شود. برای برطرف کردن این مشکل باید بک لایت تلویزیون را به صورت کامل عوض کنید. زمانی که این قطعه خراب شود و چراغ ها روشن و خاموش شوند، دیگر هیچ تصویری از سمت تلویزیون پخش نمی شود و یا هاله ای سیاه رنگ بر روی تصویر ایجاد می شود و صدا ادامه دارد.

خاموش شدن تلویزیون سامسونگ

اگر با مشکل خاموش شدن تلویزیون سامسونگ و یا حالت استند بای مواجه شدید در ابتدا باید برد پاور را بررسی کنید. اگر این قطعه ولتاژ کاقی را به بخش های دیگر تلویزیون نرساند تلویزیون خاموش می شود و در وضعیت استند بای قرار می گیرد. اگر برد پاور مشکلی نداشت باید به سراغ مین برد بروید.

تلویزیون سامسونگ صدا دارد تصویر ندارد

تلویزیون صدا دارد تصویر ندارد! این خرابی تلویزیون سامسونگ بیشتر در تلویزیون های ال ای دی سامسونگ مشاهده می شود. زمانی که تلویزیون LED صدا دارد اما تصویر ندارد، به این معنی است که در بک لایت تلویزیون مشکلی وجود دارد. خرابی بک لایت در این مدل از نمایشگرها متداول است.

خطوط عمودی تلویزیون سامسونگ

از متداول ترین علت های ایجاد خطوط عمومی و یا افقی بر روی صفحه تلویزیون می توان به سست بودن سیم در جایی اشاره کرد که باعث تولید سیگنال نامناسب شده است. در چنین شرایطی باید بررسی شود که آیا سیم ها به صورت ایمن متصل شده اند و یا اینکه مشکلی در آنها وجود دارد.

تلویزیون سامسونگ روشن نمی شود

اگر تلویزیون شما روشن نمی شود به طوری که چراف پاور دستگاه شما روشن نمی شود به معنی عدم وجود برق در دستگاه شما است. پس از بررسی تمامی اتصالات اگر مشکل برطرف نشده به نشانی خراب بودن برد پتاور تلویزیون است. به دلیل نوسانات یا گدر زمان برد پاور دستگاه شما آسیب دبده است. لطفا با تکسین های تعمیر باما تماس بگیرید.

تلویزیون سامسونگ usb را تشخیص نمی‌دهد

usb تلویزیون بر روز برد مین تلویزیون تعبیه شده است. مین برد دستگاه شما قلب دستگاه شما است. اگر دستگاه شما usb را نمی خواند این به معنی خرابی برد مین دستگاه شما است. با usb های دیگری دستگاه را چک کرده و بررسی کنید تا مطمئن شوید خرابی باز تلویزیون است. سپس با ما تماس بگیرید تا تمنسین های ما در کوتاه ترین زمان حضور به عمل آورند.

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ تنها پس از تشخیص قابل تعیین است. تکنسین بعد از اینکه از مدل دستگاه و نوع خرابی مطلع شد می توان هزینه تقریبی تعمیر تلویزیون را به شما اطلاع می دهد. قیمت تعمیر تلویزیون سامسونگ در تعمیر با ما عینی و شفاف می باشد. برای تعیین و محاسبه نوع سرویس چند سوال مطرح می کنیم. بر اساس داده های دریافتی، نوع تعمیر را تعیین می کنیم: تعویض یا تعمیر.

در صورت بروز هر نوع مشکل، شما نیز می توانید تعمیر تلویزیون سامسونگ خود را به متخصصان مرکز خدمات “تعمیر با ما” بسپارید. تکنسین های  واجد شرایط ما در کوتاه ترین زمان ممکن، تلویزیون را به حالت اولیه برمی گرداند. اگر تلویزیون سامسونگ شما روشن نمی شود، صدا دارد تصویر ندارد، به کنترل پاسخ نمی دهد،” تعمیر باما “در کنار شماست تا در اسرع وقت تلویزیون شما را تعمیر کرده و به شما تحویل دهد. کارشناسان ما تمام تفاوت های ظریف تلویزیون های این برند را می دانند، بطوریکه در مشاوره اولیه می توانیم ماهیت خرابی و همچنین هزینه تعمیر تجهیزات را بیان کنیم.

32″ تا 40″
40″ تا 42″
46″ تا 48″
55″ تا 50″
58″ تا 65″
تعمیر بک لایت
1.300 تا 2.700
2.000 تا 3.500
2.500 تا 3.500
2.800 تا 4.500
4.500 تا 6.500
تعمیر مین برد
1.700 تا 2.300
2.500تا 3.000
2.700 تا 3.700
3.500 تا 5.500
4.000 تا 6.000
تعمیر برد پاور
1.000 تا 2.000
2.000 تا 3.000
3.000 تا 4000
3.500 تا 4.500
4.500 تا 5.500
تعمیر برد تیکان
800 تا 2.000
2.800 تا 3.500
3.200 تا 3.700
3.500 تا 4.300
4.500 تا 5.500
تعمیر پنل
1.000 تا 2.500
2.500 تا 3.500
3.500 تا 3.700
3.700 تا 4.000
4.500 تا 5.500

هزینه های ذکر شده در بالا تقریبی می باشد. برای اطلاع از دقیق قیمت ها با شماره های ذکر شده بر روی سایت تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ

در نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ، خرابی ها و پیچیدگی های تلویزیون ​​در کمترین زمان ممکن برطرف می شود. در صورت تمایل، مشتری این فرصت را دارد، که خدمات ویژه تعمیر سریع را سفارش دهد. در این صورت تلویزیون ظرف یک تا دو ساعت تعمیر می شود. کارشناسان همه چیز را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد.

شما نیزهمواره می توانید، وضعیت سفارش خود را به صورت آنلاین” پیگیری کنید. در نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ فقط از قطعات یدکی اصلی استفاده می کنند. نمایندگی سامسونگ دارای تاییدیه و مجوز از تولید کنندگان لوازم خانگی می باشد و برای تعمیرات خود ضمانت می دهد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

متخصصین مرکز خدمات ما تعمیرات تلویزیون سامسونگ را با کیفیت بالا انجام خواهند داد. خروج تکنسین ۳۰ دقیقه پس از ثبت درخواست انجام می شود. تلویزیون های سامسونگ ،دارای لوازمی باکیفیت هستند که سال هاست در بین مشتریان در سراسر جهان محبوب بوده اند. اما با وجود قابلیت اطمینان بالا، هر دستگاهی عمر مفید خود را دارد، بنابراین دستگاه ها دیر یا زود خراب می شوند. عیب یابی باید توسط متخصصان انجام شود. مداخله غیر حرفه ای می تواند آسیب جدی تری به بار آورد. اغلب، تلویزیون ها به دلیل فرسودگی، افزایش و یا کاهش ولتاژ برق خراب می شوند ولی جای نگرانی نیست تا وقتی به پنل تلویزیون آسیب نرسید تمامی قطعات قابل تعمیر و جایگزین هستند.

تعمیر تلویزیون سامسونگ
تصویر شماره یک

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل

تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل، یکی از رایج ترین خدمات مربوط به تعمیرات تلویزیون سامسونگ است که تا کنون مشتریان زیادی از آن بهره مند شده اند. حمل کردن نمایشگر خانگی آن هم در ابعاد بزرگ و حجم سنگین کار دشواری است و تعمیرباما در پی برطرف کردن این مشکل خدمات مربوط به تعمیرات در منزل را راه اندازی کرده است تا تمامی کاربران بتوانند در 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته به راحتی با مرکز خدمات شرکت تعمیر باما تماس بگیرند و درخواست مشکل تلویزیون سامسونگ خود را اعلام کنند.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل

تلویزیون خراب است؟ ناامید نشو. متخصصان مرکز خدمات “تعمیر با ما” تعمیر تلویزیون سامسونگ را در محل مشتری و در مدت زمان کوتاه ارائه می دهند. متخصصان ما بلافاصله پس از ارائه درخواست به آدرس ها مراجعه می کنند. در” تعمیر باما ” فقط از قطعات اصلی استفاده می شود که در انبار تعمیر باما موجود است. کارشناسان ما ، خرابی ها در هر ماهیتی را از بین می برند و پس از اتمام کار، برای خدمات انجام شده گارانتی شرکتی ارائه می دهد.

اگر دستگاه دچار مشکل شد یا اصلاً روشن نشد، سعی نکنید خودتان آن را تعمیر کنید. مداخله افراد بی تجربه می تواند مشکلات جدی تری ایجاد کند. بهتر است با یک متخصص با تجربه تماس بگیرید که به سرعت خرابی را از بین می برد. مهندسان تعمیر باما به سرعت در محل شما حاضر می شوند و خرابی های هرچند پیچیده را از بین می برند. در صورت نیاز به تعمیرات جدی، تکنسین های شرکت ما دستگاه شما را کارگاه مجهز تعمیر باما انتقال داده و تعمیرات را با قطعات اورجینال انجام می دهند.

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران

شرکت تعمیر باما در تهران واقع شده و تمام محله های تهران و شهرستان های اطراف را پوشش می دهد. اگر شما نیاز به تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران دارید می توانید با تعمیر باما تماس بگیرید.تعمیر باما با در اختیار داشتن تجهیزات اخرین مدل و دانش کافی درباره تلویزیون های سامسونگ شما را مانند روز اول بازیابی می کنیم و آماده مقابله با هر نوع خرابی های هر چند پیچیده هستیم. بنابراین، اگر تلویزیون شما روشن نمی شود، صدا از بین می رود یا مشکلی در تصویر وجود دارد، بلافاصله با مرکز خدمات” تعمیر با ما” تماس بگیرید.

تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرج

تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرج از خدماتی است که تعمیر باما ارائه می دهد. شرکت ما به تمامی شهرهای اطراف تهران را خدمت رسانی می کند. بیشترین  رایج ترین خرابی تلویزیون های سامسونگ به دلیل خرابی نور پس زمینه LED است که به شکل مناطق تاریک روی صفحه ظاهر می شوند و یا تصویر به طور کامل تاریک می شود. متخصصان ما که دارای دانش، مهارت و توانایی عالی، سالها تجربه کاری و ابزارهای حرفه ای هستند، آسیب دیدگی تلویزیون شما را به سرعت، با کیفیت و با ضمانت برطرف می کنند.

ما با ارائه خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در کرج و در محل شما به طور قابل توجهی در زمان و هزینه شما برای حمل تلویزیون به مرکز خدمات صرفه جویی می شود. هنگام تماس با مرکز خدمات ما، اپراتور با دقت به شما گوش می دهد و شما را در مورد خرابی احتمالی و هزینه تعمیر راهنمایی می کند و پس از ثبت درخواست ،  تکنسین واجد شرایط را برای شما ارسال می کند.

تعمیرکار تلویزیون سامسونگ

تعمیرکار تلویزیون سامسونگ حرفه ای می توانند به سرعت دستگاه را تعمیر کند، علت خرابی را دریابند و تمام اقدامات لازم را انجام دهد. اما در صورت عدم توانایی شناخت قطعه خرابی و مهارت کافی در تعمیرات می تواند آسیب های جدی به دستگاه شما وارد کند. اگر هیچ تصویری روی صفحه نمایش وجود ندارد، تجهیزات روشن نمی شود، صدا هست ولی تصویر نیست، پورت HDMI به خوبی کار نمی کند، صفحه نمایش آسیب دیده ،همه این ایراد ها توسط تعمیر کاران با تجربه تلویزیون سامسونگ که در” تعمیر باما “کار می کنند، قابل رفع است.

 خرابی ها همیشه به طور غیر منتظره رخ می دهند و به کمک متخصصان حرفه ای و دوره دیده، مرکز خدمات ما نیاز دارند. ما آماده تعمیر و سرویس تلویزیون سامسونگ در اسرع وقت با سطح کیفی بالا هستیم.همواره در نظر داشته باشید ، برای تعمیر تجهیزات پیچیده الکترونیکی ، هرگز نمی توان به افراد غیر حرفه ای اعتماد کرد، زیرا چنین تعمیر بی کیفیتی ممکن است در اینده هزینه را به همراه داشته باشد .

تعمیرکاران تلویزیون سامسونگ ما، بیش از ۱۰ سال است که مشغول به کار هستند و تجربه زیادی در تعمیر تلویزیون با تمامی مدل ها دارند. انها آماده تعمیر و تعویض قطعات یدکی (نور پس زمینه صفحه نمایش، لحیم کاری کانکتور نور پس زمینه، تعمیر منبع تغذیه و اینورتر، تنظیم صدا و تصویر، نصب و تعمیر برد اصلی) هستند. در کارگاه مرکز خدمات” تعمیر باما” به بهترین نحوه ممکن و در سریع ترین زمان تعمیرکاران ما تلویزیون سامسونگ شما را تعمیر کرده و به شما ضمانت نامه ارائه می دهند.

تعمیرگاه مجاز تلویزیون سامسونگ

تعمیرگاه مجاز تلویزیون سامسونگ باید از آخرین تکنولوژی های روز دنیا برخوردار باشد تا بتواند تمامی تلویزیون ها را از نوع قدیمی و جدید تعمیر کند. تعمیر باما توانسته با به روز ترین تجهیزات دنیا سایت تعمیراتی خود را تجهیز کند تا بتواند تمامی تلویزیون های سامسونگ را تعمیر کند. بنابراین، حتی پیچیده ترین خرابی توسط متخصصان ما تعمیر شد. تلویزیون های مدرن از مدارهای مینیاتوری ساخته شده اند که فقط با تجهیزات ویژه قابل تعمیر هستند. مداخله غیر ماهرانه راهی برای افزایش هزینه تعمیرات و یا حتی از بین رفتن تجهیزات است. بنابراین، لطفاً برای دریافت راهنمایی با مرکز خدمات “تعمیر با ما” تماس بگیرید. مهندسان مجرب تلویزیون، هر مشکلی را حل می کنند.

تعمیر برد پاور تلویزیون سامسونگ

با گذشت زمان، به دلیل فرسودگی، نوسانات برق یا نقص در ساخت، برد پاور می تواند دچار مشکلاتی شود که عملکرد آن را مختل کند. اگر تلویزیون شما روشن نمی شود، بعد از روشن شدن خاموش می شود و یا دیر روشن می شود این ها همه نشانه خرابی برد پاور تلویزیون می باشد. برد پاور که به عنوان واحد منبع تغذیه (PSU) نیز شناخته می شود، وظیفه تبدیل برق ورودی به ولتاژهای مختلف مورد نیاز برای کارکرد اجزای مختلف تلویزیون را بر عهده دارد.

برد پاور قلب تلویزیون است که، عملکرد صحیح اجزای مختلف آن را تضمین می کند. درک عملکرد آن و اهمیت خدمات تعمیرات حرفه ای برای حفظ یک تجربه تماشای یکپارچه بسیار مهم است. هنگامی که با مشکلات برد پاور مواجه می شوید، انتخاب خدمات تعمیر تخصصی، بهترین انتخاب برای اطمینان از ایمنی، قابلیت اطمینان و عملکرد مطلوب تلویزیون برای سال های آینده است. “تعمیر با ما” با ارائه خدمات تخصصی به همراه گارانتی شرکتی در کنار شماست تا تمامی خدمات را بدون نقص به شما ارائه دهد.

عیب یابی تلویزیون سامسونگ

عیب یابی تلویزیون سامسونگ توسط تکنسین های تکنسین های تعمیر با ما در کوتاه ترین زمان انجام می شود. بسیاری از از عیوب تلویزیون سامسونگ در تمام تلویزیون ها ثابت و روتین است. در ادامه به برخی از رایج ترین عیوب تلویزیون سامسونگ اشاره می کنیم: 

  • عدم تصویر روی صفحه
  • عدم وجود تصویر در حضور صدا
  • تلویزیون لوگو را نشان داده و خاموش می شود
  • تلویزیون صدا ندارد
  • ضربه خوردن به تلویزیون 
  • روشن نشدن تلویزیون 
  • خاموش شدن ناگهانی تلویزیون 
  • خرابی بلندگو های تلویزیون

در بالا به خرابی های رایج تلویزیون اشاره کردیم. اگر هر یک از موارد بالا را در تلویزیون خود مشاهده کردید نگران نباشید تعمیر باما در کوتاه ترین زمان با بهترین قیمت تعمیرات تلویزیون سامسونگ شما را انجام داده و تلویزیون شما به حالت اولیه باز می گردد.

رایج ترین مدل های تلویزیون سامسونگ و ایرادات آن

برند سامسونگ، یکی از بزرگ ترین کمپانی های تولید لوازم خانگی است. یکی از پرفروش ترین محصولات این کمپانی، تلویزیون است. اگر بخواهیم بهترین تلویزیون های سامسونگ را به شما معرفی کنیم می توانیم به تلویزیون مدل LED، تلویزیون های LCD مدل های سری H  اشاره کنیم. اگر می خواهید با خرابی انواع مدل های تلویزیون سامسونگ آشنا شوید، در ادامه این قسمت از سایت باما به آنها اشاره کرده ایم.

خرابی تلویزیون سامسونگ مدل LED

روشن و خاموش شدن تلویزیون سامسونگ، یکی از متداول ترین عیب های مربوط به تلویزیون های LED سامسونگ سری 5 مانند D5000 , D5500 , D5950 است و در بیشتر موارد، علت خرابی برد اصلی تلویزیون است. مراحل مختلف تعمیر تلویزیون سامسونگ در اینگونه مدل ها شامل تعویض نرم افزار تلویزیون، تعویض آی سی دارای نرم افزار، تعویض قطعات مربوطه به بخش حافظه تلویزیون و در آخر تعویض کامل برد اصلی است.

  • سیاه شدن بالای تصویر

این مشکل به دلیل خرابی پنل دستگاه می باشد که این مورد در تمامی مدل های این سری دیده می شود و معمولا در ابتدای بروز این مشکل، بعد از اینکه تلویزیون چند دقیقه کار کند مشکل حل می شود.

  • خاموش و روشن شدن تلویزیون

ین ایراد تقریبا در تمامی مدل های این سری دیده می شود و شکل ظاهری به این صورت است که پس از روشن شدن نمایشگر و ظاهر شدن لوگوی سامسونگ، تلویزیون به طور مجدد خاموش می شود و مجدد روشن می شود و لوگوی سامسونگ را نشان می دهد.

سیاه شدن نیمه بالایی یا نیمه پایینی تصویر :ز تلویزیون های سامسونگ که به علت تقسیم شدن لامپ های بخش بک لایت به دو دسته بلایی و پایینی تصویر و خراب یکی از این دو قسمت تصویر به صورت تاریک  دیده می شود. البته اگر در دو بخش ایراد دیده شود تصویر تلویزیون به طور کامل قطع می شود.

خرابی تلویزیون سامسونگ مدل ال ای دی سری H سامسونگ مدل UA48H5590

خاموش و روشن شدن تلویزیون و ایجاد شدن هاله سیاه بر روی تصویر، مشکلی است که در این نوع تلویزیون ها مشاهده می شود. برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در چنین حالتی باید بک لایت تلویزیون به طور کامل تعویض شود.

سری B5 : تلویزیون های B550، B530، B570

بیشترین مشکلی که در این نوع تلویزیون ها دیده می شود، قطع شدن تصویر تلویزیون است که آن هم به دلیل خرابی در برد پاور بک لایت دستگاه است. قطع شدن نور زمینه در تلویزیون های ال سی دی سری B تقریبا بعد از چند دقیقه کار کردن تلویزیون ایجاد می شود.

خرابی تلویزیون سامسونگ مدل LCD

دیر روشن شدن تلویزیون سامسونگ تنها مربوط به تلویزیون های LCD سامسونگ است. علت این مشکل در بخش پاور برد دستگاه است. در زمان شروع این مشکل پس از چند دقیقه روشن ماندن و چشمک زدن چراغ استند بای، تلویزیون روشن می شود و به مرور زمان آن بیشر می شود و در نهایت به برد آسیب می رساند و به طور کامل خاموش می شود.

سری C5 : مدل های C550، C530، C585

رایج ترین مشکل در این مدل از تلویزیون های سامسونگ، خرابی لامپ های فلوئورسنت که تولید کننده نور بک لایت است می باشد. در مدل های دیگر این سری، تعداد 12 الی 18 عدد لامپ در بخش بک لایت می باشد.  خراب شدن لامپ های فلوئورسنت، باعث فعال شدن مدار محافظ در این بخش می باشد و دستگاه به صورت اتوماتیک و برای پیشگیری از خرابی قطعه های دیگر، ولتاژ را در این بخش قطع می کند.

وجود تعمیرکار تلویزیون سامسونگ خبره مهم ترین ویژگی تعمیر با ما

تعمیر باما، یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در محل است که دارای یک تیم حرفه ای که شامل متخصصان خبره و مجرب می باشد که توانایی تعمیر انواع مدل ها و مشکلات تلویزیون های سامسونگ را دارند. منظور از تخصص این است که در کوتاه ترین زمان می توانند بهترین راه حل را برای رفع مشکلات احتمالی تلویزیون پیدا کنند. یکی از مهم ترین مزیت های مرکز تعمیرات باما این است که تمامی قطعات اصلی و اورجینال است و تعمیرکاران در این مجموعه برای تعویض قطعات از نمونه اورجینال و اصلی استفاده می کنند.

اگر تلویزیون سامسونگ منزل و یا محل کار شما دچار مشکل شده است و یا علت های خرابی را در آن مشاهده می کنید، می توانید در هر ساعت از شبانه روز با تیم حرفه ای و متخصص تعمیر با ما تماس بگیرید تا آنها برای رفع مشکل، شما را راهنمایی کنند.

نتیجه گیری :

تعمیر تلویزیون سامسونگ زمانی به یک فرآیند اجباری و مهم تبدیل می شود که یکی از دلایل خرابی تلویزیون سامسونگ را مشاهده کنید. پس اگر خطوط عمودی بر روی صفحه تلویزیون مشاهده کردید،نمایشگر خاموش و روشن شد و یا اینکه پس از زدن دکمه ریموت صفحه خیلی دیر نشان داده شد و یا کلا تصویر تاریک بود باید نسبت به درست کردن تلویزیون سامسونگ خود سریعا اقدام کنید. در قدم اول بهتر است مشکل تلویزیون سامسونگ را با یک تعمیرکار حرفه ای در میان بگذارید تا در راستای رفع مشکل به درستی شما را راهنمایی کند. برای اینکار می توانید از کارشناسان سایت باما که در زمینه تعمیرات تلویزیون سامسونگ تخصص و تجربه دارند کمک بگیرید.

سوالات متداول

شاید سوال شما هم باشد….

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ بسته به عوامل مختلفی می تواند متفاوت باشد. برخی از عواملی که می تواند بر هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ تأثیر بگذارد عبارتند از:

نوع تلویزیون: هزینه تعمیر تلویزیون OLED سامسونگ ممکن است با هزینه تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ متفاوت باشد. به همین ترتیب، هزینه تعمیر تلویزیون هوشمند سامسونگ ممکن است با هزینه تعمیر تلویزیون معمولی سامسونگ متفاوت باشد.

اندازه تلویزیون: اندازه صفحه تلویزیون نیز می تواند بر هزینه تعمیر تأثیر بگذارد. تعمیر صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ بزرگتر ممکن است گرانتر از تعمیر صفحه کوچکتر باشد.

ماهیت مشکل: نوع مشکل تلویزیون نیز می تواند بر هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر تلویزیون دارای یک مشکل جزئی مانند اتصال خراب باشد، ممکن است هزینه تعمیر نسبتاً پایین باشد. با این حال، اگر تلویزیون دارای یک مشکل اساسی مانند صفحه نمایش آسیب دیده یا برد مدار معیوب باشد، هزینه تعمیر می تواند بسیار بالاتر باشد.

به طور کلی، هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ بسته به این عوامل و عوامل دیگر می تواند بسیار متفاوت باشد. قبل از انجام هر گونه تعمیر، مهم است که یک تخمین دقیق از یک تکنسین تعمیر ماهر دریافت کنید.

زمان لازم برای تعمیر تلویزیون سامسونگ بسته به ماهیت مشکل و در دسترس بودن قطعات جایگزین می تواند متفاوت باشد. در برخی موارد، یک مشکل ساده مانند خراب شدن کابل یا سوختن فیوز را می توان به سرعت برطرف کرد، در حالی که مشکلات پیچیده تر مانند صفحه نمایش آسیب دیده یا برد مدار معیوب ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

به طور معمول، تعمیر تلویزیون سامسونگ بسته به پیچیدگی موضوع و در دسترس بودن قطعات، از چند ساعت تا چند روز طول می کشد. به عنوان مثال، اگر قطعه ای نیاز به سفارش از یک تامین کننده داشته باشد، ممکن است چندین روز طول بکشد تا قطعه برسد تا تعمیر کامل شود.

توجه به این نکته مهم است که زمان تعمیر بسته به مرکز خدمات یا تکنسین تعمیری که انتخاب می کنید می تواند متفاوت باشد. برخی ممکن است بتوانند زمان های چرخش سریع تری نسبت به دیگران ارائه دهند. در هر صورت، بهتر است با یک تکنسین مجرب در تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید تا بر اساس مشکل خاص تلویزیون خود، زمان تعمیر را تخمین بزنند.

دوست عزیز خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ شرکت تعمیر با ما در حال حاضر فقط در تهران و تبریز استو ولی شما می تونید با استفاده از پست تیپاکس تعمبر تلویزیون سامسونگ خودتون رو به ما بسپارید و از گارانتی خدمات ما بهره ببرید.

تصمیم برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در نهایت به چند عامل مانند هزینه تعمیر، سن تلویزیون و میزان آسیب بستگی دارد.

اگر هزینه تعمیر مناسب باشد و تلویزیون نسبتا نو باشد، ممکن است ارزش تعمیر را داشته باشد. تلویزیون های سامسونگ عموما به دلیل کیفیت بالای تصویر و صدای خود شناخته می شوند و اگر آسیب دیدگی زیاد نباشد، تعمیر تلویزیون می تواند سرمایه خوبی باشد.

با این حال، اگر هزینه تعمیر بالا باشد، یا اگر تلویزیون قدیمی است، ممکن است به جای تعمیر تلویزیون، تعویض تلویزیون مقرون به صرفه تر باشد. علاوه بر این، اگر تلویزیون قبلاً نیاز به تعمیرات متعددی در گذشته داشته است، ممکن است نشانه ای از پایان عمر خود باشد و شاید بهتر باشد برای یک تلویزیون جدید سرمایه گذاری کنید.

در نهایت تصمیم به تعمیر تلویزیون سامسونگ به شرایط خاص هر مورد بستگی دارد. همیشه ایده خوبی است که قبل از تصمیم گیری یک ارزیابی حرفه ای از آسیب و برآورد هزینه تعمیر داشته باشید.

دوست عزیز تمامی خدمات مانند تعمیرات قطعات و یا تعویض قطعات در تعمیر با ما شامل گارانتی می باشد. گارانتی ها بسته به تعمیرات می تواند تا ۶ ماه باشد.

به منظور رفاه شما هموطنان عزیز هزینه کارشناسی و ایاب ذهاب را شرکت تعمیر با ما برای شما عزیزان رایگان در نظر گرفته است.

5 پاسخ

  1. سلام تلویزیون سامسونگ من دیشب یه صدای تق داد و دیگه روشن نشد برای تعمیر تلویزیون سامسونگ باید خودمون تلویزیون رو بیاریم؟

    1. دوست عزیز خدمات به دو صورت تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل است و یا شما می تونید به یکی از شعب ما حضورا مرجعه کنید.

    2. سلام وقتتون بخیر شما می توانید حضوری تشریف بیارید یا در خواست تعمیر در محل کنید و تکنسین در محل شما حضور به عمل بیاورید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

پیشرو در زمینه تعمیر انواع تلویزیون در تهران و سرتاسر کشور