تعمیر تلویزیون ال جی درمنزل با حضور مشتزی و گارانتی شرکتی

تعمیر تلویزیون ال جی را به کاردانش بسپارید! اگر برای صدا و یا تصویر تلویزیون شما مشکلی پیش آمده و حتی با بررسی کابل های وصل شده و تنظیمات تلویزیون، هم همچنان مشکل حل نشده باید بگوییم که اوضاع وخیم تر از این حرفاست و باید برای تعمیرات تلویزیون ال جی از تعمیر باما کمک بگیرید. تعمیر باما، یکی از بهترین نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی و متشکل شده از تعمیرکاران حرفه ای و ماهر است که با استفاده از قطعات اورجینال و اصلی برند نسبت به درست کردن تلویزیون ال جی اقدام می کنند.

 فرقی ندارد که در منزل و یا محل کار خود هستید، تنها کافی است از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان سایت با ما ارتباط بگیرید تا آنها در رابطه با خرابی و عیب یابی تلویزیون ال جی شما را راهنمایی کنند و اگر نیازی به حضور تعمیرکار تلویزیون ال جی بود، فورا متخصصان حرفه ای ما در محل حضور پیدا می کنند. اگر در اولین مرحله می خواهید بدانید که دلایل خرابی تلویزیون ال جی چیه و راه حل های فوری برای حل هر کدام از آنها چیست و یا اینکه به دنبال بهترین نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی می گردید تعمیر باما بهترین کادر تعمیر تلویزیون می باشد.

تعمیر تلویزیون ال جی

برای مطلع شدن از هزینه تعمیر تلویزیون ال جی و زمان تعمیر شما می توانید با ما تماس بگیرید

مراحل ثبت درخواست

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی

تعمیر تلویزیون خود را به دستان حرفه ای ها بسپارید.

خرابی های رایج تلویزیون ال جی

تلویزیون های ال جی به علت داشتن کیفیت تصویر بالا، صدای قوی و امکانات هوشمند و متنوع مورد پسند کاربران زیادی است. اما این وسیله نیز همانند سایر دستگاه های الکترونیکی، پس از مدتی استفاده و یا به دلایلی دچار خرابی و مشکل می شود که در ادامه شما را با برخی از دلایل خرابی تلویزیون ال جی آشنا می کنیم:

نشانه های خرابی
علت خرابی
تلویزیون صدا دارد تصویر ندارد
خرابی بک لایت
چراغ پاور روشن نمی شود
خرابی برد پاور
تلویزیون صدا ندارد
خرابی آی سی صدای تلویزیون
نلویزیون خاموش و روشن می شود
خرابی مین برد
تلویزیون دیر روشن می شود
خرابی برد پاور
خطوط عمودی روی تلویزیون
خرابی فلت تلویزیون
پرپر زدن تصویر
خرابی آدرس برد
HDMI کار نمی کند
خرابی مین برد
نگاتیو شدن صفحه
برد تیکان

هزینه تعمیر تلویزیون ال جی

هزینه تعمیر تلویزیون ال جی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم :

  • نوع مشکل بوجود آمده : مزد تعمیر تلویزیون ال جی، بستگی به مشکل به وجود آمده دارد؛ به عنوان مثال اگر مشکل آن در حد تنظیمات تلویزیون، کابل های وصل شده و یا مشکلات نرم افزاری باشد، قطعا هزینه کمتری در برابر مشکلاتی مثل خرابی قطعات سخت افزاری مثل برد یا پنل دارد.
  • مدل تلویزیون : نرخ تعمیر تلویزیون ال جی، به مدل آن نیز بستگی دارد. بعضی از مدل ها دارای قطعه های گران قیمتی هستند و یا قابلیت هایی دارند که در مدل های دیگر وجود ندارد، پس منطقی است که هزینه تعمیر آنها نیز بالاتر باشد.
  • قطعات مورد نیاز : اگر برای رفع خرابی تلویزیون ال جی نیاز به تعویض قطعه ای باشد، قطعا خرید قطعه مستلزم هزینه است. اگر قطعه قیمت بیشتری داشته باشد به تبع هزینه تعمیر نیز بیشتر خواهد بود.
  • گارانتی : اگر تلویزیون ال جی تحت نظر گارانتی شرکت و یا فروشنده است، هزینه تعمیرات تلویزیون ال جی پایین و یا رایگان است. در این صورت شرکتی که تعمیرات را تقبل کرده است، هزینه را از شرکت فروشنده دریافت می کند.

در کل می توان گفت که مبلغ دریافتی بابت تعمیر تلویزیون ال جی به عوامل بالا بستگی دارد و نمی توان یک مبلغ ثابت را در نظر گرفت. شما می توانید برای برآورد هزینه با شرکت تعمیرات تلویزیون ال جی تماس بگیرید و پس از بیان مشکل تلویزیون خود میزان هزینه را مطلع شوید.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر تلویزیون را به تازگی خریده اید و تحت گارانتی است بهتر است که با شرکت فروشنده و یا شرکت تعمیراتی مورد نظر تماس بگیرید و مشکل بوجود آمده را با آنها در جریان بزارید.

32″ تا 40″
40″ تا 42″
46″ تا 48″
55″ تا 50″
58″ تا 65″
تعمیر بک لایت
1.300 تا 2.700
2.000 تا 3.500
2.500 تا 3.500
2.800 تا 4.500
4.500 تا 6.500
تعمیر مین برد
1.700 تا 2.300
2.500تا 3.000
2.700 تا 3.700
3.500 تا 5.500
4.000 تا 6.000
تعمیر برد پاور
1.000 تا 2.000
2.000 تا 3.000
3.000 تا 4000
3.500 تا 4.500
4.500 تا 5.500
تعمیر برد تیکان
800 تا 2.000
2.800 تا 3.500
3.200 تا 3.700
3.500 تا 4.300
4.500 تا 5.500
تعمیر پنل
1.000 تا 2.500
2.500 تا 3.500
3.500 تا 3.700
3.700 تا 4.000
4.500 تا 5.500
تعمیر تلویزیون ال جی
تصویر شماره سه

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل تنها با یک تماس

ال جی، یکی دیگر از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی است و شاید یکی از وسایل منزل شما از همین برند باشد. اگر تلویزیون شما برند ال جی است و به تازگی دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر دارد؛ باید بگوییم که دیگر نیازی نیست نمایشگر خود را از محل نصب جدا کنید و یا اینکه جای آن در دکوراسیون خالی کنید و برای درست کردن به تعمیرگاه لوازم خانگی ببرید؛ شما می توانید در منزل و فقط با یک تماس به تعمیرکاران سایت باما از آنها درخواست کنید تا برای تعمیر تلویزیون ال جی و پیدا کردن علت خرابی در منزل شما حضور پیدا کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل را برطرف کنند.

مزیت های خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در منزل :

  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • ارائه خدمات تخصصی
  • راحتی و سهولت در رفع مشکل تلویزیون
  • حفظ ضمانت

عیب یابی تلویزیون ال جی با علت آن

در این قسمت به شما خواهیم گفت که هر کدام از مشکلات پیش آمده برای تلویزیون ال جی به چه دلیلی است.

صفحه سیاه و بدون تصویر

چنین خرابی به دلایل مختلفی بستگی دارد از جمله: خرابی منبع تغذیه، خرابی رمزگشای سیگنال رنگی، تیغه پردازنده مرکزی، فرسودگی پنل. در صورتی که مشکل از پنل باشد، خدمات تعمیر آن به دلیل اینکه باید صفحه نمایش تعویض شود، غیر ممکن خواهد بود. اما اگر مشکل مربوط به موارد دیگر باشد به راحتی قابل حل است.

تاریک شدن تصویر تلویزیون

اگر تصویر تاریک است به دلیل شکلات نور پس زمینه (بک لایت)، سوختن نوار LED، خرابی اینورتر می باشد و رفع این مشکلات کار چندان دشواری نیست و می توان از یک نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در محل کمک گرفت.

نویز داشتن صفحه نمایش

کیفیت پایین سیگنال ورودی، خرابی رسیورها باعث می شود که صفحه نمایش نویز داشته باشد.

وارونگی رنگ

مشکل پردازنده و سیستم عامل تلویزیون پس از آپدیت ناموفق باعث بروز چنین مشکلی است.

نوارهای عمودی و افقی

اگر نوارهای عمودی و افقی مشاهده کردید باید بدانید که به علت تورم خازن های منبع تغذیه، خرابی فلت، خرابی کابل صفحه نمایش اغلب پس از نوسانات شدید برق و پس از حرکت در هنگام حمل و نقل نامناسب ظاهر می شود.

تلویزیون کابل HDMI را نمی خواند

اتصال نادرست می تواند ورودی HDMI را غیرفعال کند، زیرا اتصال دستگاه های خارجی فقط باید در حالت خاموش باشد. اگر اتصالات در حین کار انجام شود، ممکن است یک جرقه کوتاه رخ دهد که باعث خرابی می شود. تعمیر و تعویض این کانکتور به مهارت ها و صلاحیت های خاصی نیاز دارد، بنابراین بهتر است با متخصصان تعمیر با ما تماس بگیرید. قبل از تماس با تکنسین، توصیه می شود بررسی کنید که آیا کابل به درستی به HDMI وصل شده است یا خیر، اگر پین خروجی وجود دارد، تنظیمات و ترتیب اتصال دستگاه ها را بررسی کنید. اگر تلویزیون شما بیش از یک پورت HDMI دارد، همه چیز را بررسی کنید.

تلویزیون تصویر ندارد اما صدا دارد​

اگر تلویزیون شما تصویر ندارد، اما صدا وجود دارد، مقصر احتمالی این نقص اینورتر، منبع تغذیه و لامپ تصویر(بک لایت)هستند. با یک منبع تغذیه معیوب، تلویزیون نه تنها تصویری ندارد، بلکه هیچ واکنشی به کنترل یا دکمه های تلویزیون نیز نشان نمی دهد. همچنین، یک صفحه تاریک ممکن است نشان دهنده خرابی نور پس زمینه (بک لایت) باشد. قبل از تماس با تکنسین برای تعمیر، حتما تنظیمات تلویزیون خود را بررسی کنید، زیرا ممکن است مشکل عدم وجود تصویر دقیقاً با آنها مرتبط باشد.

تلویزیون رنگ را از دست داده است

عدم وجود رنگ در تصویر روی صفحه تلویزیون نشان دهنده نقص در تیکان است، اما ممکن است دلایل دیگری نیز وجود داشته باشد، به عنوان مثال، نقص در تقویت کننده تصویر، عناصر روی برد تیکان، ریز مدارها. به طور مثال اگر رنگ سبز وجود نداشته باشد، ممکن است یک علت احتمالی مشکل در کمربندهای اتصال برد تیکان باشد.

تعمیر تلویزیون ال جی

تداخل در صفحه تلویزیون

دلایل تداخل در صفحه تلویزیون اتصالات داخلی و خارجی است. خرابی های داخلی واحدهای تلویزیون را فقط می توان توسط متخصص تشخیص داد و برطرف کرد، اما می توانید سعی کنید به تنهایی با موارد خارجی مقابله کنید. اول از همه، توصیه می شود کابل آنتن و اتصالات آن را بررسی کنید، همچنین با ارائه دهنده خدمات تعمیر تلویزیون ال جی تماس بگیرید و مشخص کنید که آیا کارهای پیشگیرانه در حال انجام است یا خیر، توجه داشته باشید که در زمان بروز تداخل، کدام وسایل برقی در آپارتمان کار می کنند. زیرا ممکن است دلیل در آنها باشد.

کانال ها پیکربندی نمی شوند

اگر تلویزیون شما کانال ها را به صورت خودکار تنظیم می کند اما آنها را ذخیره نمی کند، مشکل کاملا جدی است، حافظه تلویزیون ممکن است معیوب باشند. فقط یک تکنسین باتجربه می تواند چنین خرابی را برطرف کند، قطعات معیوب را تشخیص داده و جایگزین کند. همچنین اتفاق می افتد که کانال ها فقط به صورت دستی پیکربندی می شوند ، تنظیم خودکار کار نمی کند ، دلیل این امر نقص میکروکنترلر است. در این صورت، اگر این برای شما واجب نیست، می توانید به استفاده از تنظیمات دستی ادامه دهید.

چرا تلویزیون ال جی صدا ندارد؟

صدای تلویزیون توسط بلندگوهای داخلی تولید می شود، اگر صدایی در تلویزیون وجود نداشته باشد، اول از همه بلندگوها و همچنین کابل اتصال بلندگو را بررسی می کنند. اگر بلندگوها و اتصالات آنها خوب باشد، به احتمال زیاد مشکل از برد سیستم است. تنظیمات تلویزیون را حذف نکنید، ممکن است نیاز به تغییر داشته باشندبا تعمیر باما تماس بگیرید انها در اسرع وقت برای تعمیر تلویزیون ال جی شما خدمت رسانی می کنند.

چرا تصویر در تلویزیون ال جی ناپدید شد؟

دلیل اصلی عدم وجود تصویر، مشکل در نور پس زمینه پنل است. بدون تصویر و صدا در تلویزیون هیچ تصویری وجود ندارد و صدا وجود دارد. این یکی از رایج ترین نقص در تلویزیون های LED مدرن است. این می تواند خود را به روش های مختلف نشان دهد. از تاریک شدن جزئی صفحه تا عدم وجود کامل یک تصویر قابل مشاهده. دو دلیل اصلی برای نداشتن نور پس زمینه وجود دارد: سوختن LED یا نور پس زمینه، یا معیوب بودن برد برق یا اینورتر. در حالت اول، برای از بین بردن نقص، باید تلویزیون را به طور کامل جدا کنید و پنل را جدا کنید، سپس LED های سوخته را لحیم کنید یا لامپ های سوخته را جایگزین کنید. در مورد دوم، کار با یک برد برق یا اینورتر انجام می شود. در حین تشخیص، قطعات خراب و از کار افتاده تعویض می شوند.

راه راه روی صفحه تلویزیون

نوارهای روی صفحه تلویزیون نشان دهنده نقص جدی است. ساده ترین نقص در این مورد مشکلات مربوط به فلت تصویر است. فلت های افقی یا عمودی ممکن است معیوب باشد. همچنین، نوارهای روی صفحه تلویزیون می تواند نشانگر نقص پنل باشد. برای تشخیص دقیق، توصیه می شود از یک متخصص با تجربه دعوت کنید که پس از بررسی، دقیقاً چه چیزی باعث این نقص می شود

تلویزیون ال جی روشن نمی شود

اگر تلویزیون شما روشن نشده است، سیم و پریز کار می کنند، ممکن است منبع تغذیه (برد پاور) این نقص نقش داشته باشند. تشخیص متوالی به شما این امکان را می دهد که نقص را شناسایی کرده و تعمیر کنید.

تعمیر تلویزیون ال جی

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

پیدا کردن یک فرد متخصص و یا نمایندگی معتبر آن هم در شهر بزرگی چون تهران کار ساده ای نیست. سایت باما، با در نظر گرفتن تمامی چالش ها و مشکلاتی پیش بینی نشده ای که شما برای دسترسی به یک تعمیرکار ال جی دارید، توانست متخصصان و کارشناسان در این زمینه را گردهم آورد و در جهت تعمیرات تلویزیون ال جی، حرکتی موثر و کاربردی انجام دهد. به این صورت که شما در هر کجای تهران بزرگ باشید می توانید با مشاوران سایت با ما مشورت کنید و پس از ثبت درخواست خرابی تلویزیون ال جی، از تخصص و مهارت آنها در جهت تعمیر صفحه تلویزیون ال جی و یا هر نوع خرابی دیگر در منزل و یا محل کار خود بهره مند شوید.

تعمیر تلویزیون ال جی در محل

شرکت” تعمیرباما ” با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر تلویزیون‌های ال جی و دیگر برندهای معتبر، خدمات تعمیر در محل را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این روش، تعمیرکاران ما به محل شما می‌آیند و تلویزیون ال جی شما را در محل تعمیر می‌کنند. این روش از نظر هزینه با تعمیر در کارگاه تفاوت چندانی ندارد، اما برای مشتریانی که نمی‌توانند تلویزیون خود را به کارگاه ببرند بسیار مناسب است.. تعمیرکاران ما با توجه به تخصص و تجربه خود، به شناسایی عیب‌های تلویزیون ال جی می‌پردازند و با استفاده از قطعات اصلی و مورد تأیید ال جی، تلویزیون شما را تعمیر می‌کنند.

به علاوه، شرکت” تعمیرباما”  با ارائه خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در محل، به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا نیاز به حمل و نقل تلویزیون خود به کارگاه نداشته باشند و با انجام تعمیر در محل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشکلات خود پایان دهند. همچنین، با این روش می‌توانید به راحتی با تعمیرکاران ما ارتباط برقرار کنید و از آنها در خصوص خدمات تعمیر و پشتیبانی با خیال راحت سوال کنید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی ارائه خدمات متنوعی برای تعمیر تلویزیون‌های ال جی ارائه می‌دهند. در زیر به برخی از خدماتی که در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند اشاره می‌کنم:

  1. تعمیرات تخصصی: نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی کارشناسانی با تجربه و تخصص بالا دارند که می‌توانند به شناسایی و رفع مشکلات مربوط به تلویزیون ال جی شما کمک کنند. 
  2. در دسترس بودن قطعات اورجینال: نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی قطعات اورجینال را برای تعمیرات تلویزیون ال جی دراختیار دارند. با این اوصاف تعمیرات به صرقه و با قیمت مناسب انجام می گیرد.
  3. سرویس‌دهی در محل: برخی از نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون ال جی خدمات سرویس‌دهی در محل را نیز ارائه می‌دهند. در این صورت، تعمیر کاران به خانه شما می‌آیند و تلویزیون ال جی شما را تعمیر می‌کنند. این خدمات برای مشتریانی که نمی‌توانند تلویزیون ال جی خود را به نمایندگی ببرند، بسیار مناسب است.

در کل، نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی خدمات متنوعی را برای مشتریان خود ارائه می‌دهند، از جمله تعمیرات تخصصی، گارانتی قطعات، تأمین قطعات اورجینال، مشاوره، سرویس‌دهی در محل، تعمیرات پس از فروش و خدمات پشتیبانی. 

تعمیر کار تلویزیون ال جی

علیرغم وجود تعداد قابل توجهی کارگاه خدمات با کیفیت در تهران، بسیاری از شهروندان به روش قدیمی ترجیح می دهند تلویزیون و سایر تجهیزات را به تنهایی تعمیر کنند و معتقدند که مراجعه به متخصصان هدر دادن پول است. چنین افرادی مطمئن هستند که در صورت داشتن دستورالعمل و تجهیزات لازم، می توانند هر قطعه یدکی را خودشان تعویض کنند. همانطور که می دانید، در اکثریت قریب به اتفاق موارد، تعمیرات آماتور با شکست به پایان می رسد. تلویزیون LG حتما باید به دست متخصصان تعمیر شوند. با تعمیرات اماتورانه فقط خرابی تجهیزات را تشدید می کنید.

برخی از افراد به کارگاه های صنعتگر یا تعمیرکاران خصوصی تلویزیون که به خانه می برند اعتماد دارند. این گزینه نیز توصیه نمی شود. اینگونه تعمیرات اغلب با استفاده از اجزای غیر اصلی انجام می شود که بر وضعیت لوازم الکترونیکی تأثیر منفی می گذارد. تعویض یک قطعه معیوب ممکن است کمک کند، اما فقط برای مدت کوتاهی، پس از آن خرابی دوباره خود را احساس می کند.

سومین و تنها گزینه مناسب تماس با خدمات تخصصی است که تعمیر و نگهداری تلویزیون های مدرن ال جی را انجام می دهند. چنین شرکت هایی قطعات یدکی اصلی را خریداری می کنند، از تجهیزات تشخیصی حرفه ای استفاده می کنند و صنعتگران واجد شرایطی را به کار می گیرند که آماده تضمین نتیجه هستند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی یا تعمیر کار؟!

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی، خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهد که شامل تعمیرات تخصصی، تعمیرات گارانتی، تامین قطعات اورجینال، مشاوره و خدمات پشتیبانی می شود. اما شاید این سوال برای شما هم مطرح شده باشد که در زمان خرابی تلویزیون ال جی بهتر است به یکی از نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی مراجعه کنیم و یا اینکه از تعمیرکار تلویزیون ال جی کمک بگیریم؟! در واقع هر دو گزینه مزایا و معایبی دارد که اگر ادامه به آن اشاره می کنیم.

نمایندگی تلویزیون ال جی خدمات زیادی را در زمینه تعمیر تلویزیون ال جی ارائه می دهد و شما می توانید با داشتن گارانتی از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید، استفاده از نمایندگی تلویزیون ال جی مزایایی مانند قطعات اورجینال و تکنسین های حرفه ای را دارد. اما تعمیرات به دست تعمیرکار تلویزیون ال جی مزایایی مانند هزینه کمتر دارد اما آیا تعمیرکار از قطعات اورجینال استفاده می کند یا نه؟ تجربه لازم را دارد یا خیر؟ سوالی است که باید از خود بپرسید.

تعمیر تلویزیون ال جی

تعمیرات تلویزیون ال جی

تعمیرات تلویزیون ال جی به دست تکنسین های حرفه ای شرکت تعمیر باما! تعمیر باما در کنار شماست تا تمامی خدمات را به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد. تلویزیون‌های ال جی، از جمله محصولات محبوب و پرطرفدار در بازار تلویزیون‌های هوشمند محسوب می‌شوند. این تلویزیون‌ها به دلیل کیفیت تصویر بالا، صداهای قوی و امکانات هوشمند متنوع، انتخاب بسیاری از کاربران هستند. اما همانند سایر دستگاه‌های الکترونیکی، تلویزیون‌های ال جی نیز ممکن است با مشکلات و خرابی‌های مختلف مواجه شوند که، نیاز به تعمیر دارند. در این اینجا به برخی از عوامل مهمی که می‌توانند باعث خرابی تلویزیون ال جی شوند و نیاز به تعمیرات تلویزیون ال جی را ایجاد کنند، پرداخته خواهد شد:

  • یکی از علل اصلی خرابی تلویزیون ال جی، مشکلات سخت‌افزاری می‌باشد. این مشکلات ممکن است به علت کاهش کیفیت قطعات، حمل و نقل نادرست، یا عدم نگهداری صحیح ایجاد شوند. برخی از مشکلات سخت‌افزاری معمول شامل: خرابی برد، منبع تغذیه، صفحه نمایش (LCD یا OLED)، بلندگوها و اتصالات مختلف می‌باشند.
  • در برخی مواقع، خرابی تلویزیون ال جی ناشی از مشکلات نرم‌افزاری می‌تواند باشد. به عنوان مثال: بروزرسانی ناموفق نرم‌افزار، نصب برنامه‌های غیرمعتبر، یا اشکالات در سیستم عامل تلویزیون می‌تواند، باعث عدم عملکرد صحیح دستگاه شود.
  • مشکلات در کنترل از راه دور نیز می‌تواند، دلیلی برای نیاز به تعمیر تلویزیون ال جی باشد. این مشکلات ممکن است به دلیل ، خرابی دکمه‌ها، یا اشکال در ارتباط بین کنترل از راه دور و تلویزیون ایجاد شوند.
  • در برخی موارد، خرابی تلویزیون ال جی، ناشی از مشکلات اتصالات و ورودی‌ها می‌تواند باشد. این مشکلات ممکن است به دلیل کابل‌های خراب یا ورودی‌های تلویزیون که عمل نمی‌کنند، رخ دهند.

برای اطلاعات بیشتر و حل مشکلات تلویزیون ال جی، بهتر است از تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای تعمیر باما کمک بگیرید.

چرا تلویزیون های ال جی خراب می شوند؟

  • حوادث: آسیب مکانیکی، برخورد صاعقه به آنتن، افت ناگهانی ولتاژ در شبکه، که ممکن است باعث خرابی یا “فرسودگی” کامل منبع تغذیه تلویزیون شود.
  • ویژگی‌های طراحی مارک‌های خاص و همچنین نقص‌های کارخانه، حتی تولیدکنندگان معروف نیز «طراحی های نادرست» دارند.
  • فرسایش طبیعی: همه چیز در معرض فرسایش است، حتی تلویزیون. اغلب کابل های برق و آنتن دچار سایش می شوند.
  • عملکرد نادرست: به عنوان مثال، اتصال جعبه‌های تنظیم، اتصالات یو اس بی و سایر دستگاه‌ها به تلویزیون که برای استفاده در مدل تلویزیون شما در نظر گرفته نشده‌اند.
  • شرایط عملکرد منفی: مانند تمیز کردن صفحه با مواد ساینده یا قرار دادن مداوم صفحه در معرض نور مستقیم خورشی

برای تشخیص کامل تلویزیون ال جی معیوب، بازرسی بصری چه در خارج و چه در داخل دستگاه ضروری است. اگر نقص پیچیده نباشد، فرصتی برای تعمیر سریع وجود دارد. به عنوان مثال، کنترل تلویزیون معیوب را می توان به راحتی جدا کرد و تمیز کرد و همچنین باتری های خراب را جایگزین کرد. تعویض سیم معیوب نیز آسان است. در تلویزیون های مدرن، قطعات داخلی و مجموعه ها اغلب به طور کامل تعویض می شوند.

تصویر شماره شش

تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

ما تعمیر تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی را در تهران با قیمتی مقرون به صرفه انجام می دهیم. ما درک می کنیم که خرابی این بخش مهم چقدر ناخوشایند است و تمام تلاش خود را می کنیم تا مشکل را در اسرع وقت حل کنیم. تلویزیون های ال جی به عنوان فناوری های کاربردی و قابل اعتماد طبقه بندی می شوند. در مقایسه با اکثر برندهای رقیب، آنها با کنتراست تصویر بهبود یافته، وزن سبک و عمر طولانی متمایز هستند. عدم وجود جیوه در تراشه های، سازگاری با محیط زیست آنها را افزایش می دهد و آنها را برای انسان و محیط زیست ایمن می کند. اما، با وجود کیفیت قطعات و مونتاژ، گاهی اوقات قطعات داخلی مختلف در تلویزیون های هر مارکی از جمله نور پس زمینه خراب می شود. علائم زیر ممکن است نشان دهنده اختلال در عملکرد آن باشد:

  • دستگاه تلویزیون روشن نمی شود.
  • بدون تصویر بر روی صفحه نمایش LCD؛
  • هیچ تصویری وجود ندارد؛
  • تصویر کم رنگ می شود

نورپردازی پنل صفحه نمایش در مدل های LED با کمک LED ها انجام می شود که در مقایسه با لامپ ها پخش ویدئویی روشن تر و کنتراست بیشتری را ارائه می دهند. تعمیر تلویزیون نیازمند دانش و مهارت مناسب است. در غیاب آموزش خاص نباید ریسک کنید و خودتان تعمیر را انجام دهید. در صورت خرابی، توصیه می شود با مرکز خدمات تعمیر باما تماس بگیرید.

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی

هزینه تعویض بک لایت تلویزیون ال جیقیمت ها تقریبی و به تومان می باشد
32 اینچ855.000 – 1.350.000
40 اینچ1.455.000 – 1.955.000
46 اینچ1.635.000 – 2.235.000
48 اینچ1.685.000 – 2.565.000
50 اینچ1.765.000 –  2.680.000
55 اینچ1.860.000 – 3.550.000
60 اینچ2.365.000 – 3.895.00

انواع بک لایت تلویزیون ال جی

دو نوع نور پس زمینه در تلویزیون های ال جی نصب می شود:

  • LED در نور پس زمینه.
  • مهتابی که در ال سی دی استفاده می شود.

هنگام تشخیص، اول از همه، تکنسین بررسی می کند که آیا برق لامپ ها تامین می شود یا خیر. برای این، یک بازرسی بصری با باز کردن پشت تلویزیون انجام می شود. تکنسین کابل ها را بازرسی می کند، ولتاژ آنها را بررسی می کند. نور پس زمینه برخی از تلویزیون ها توسط چندین منبع ارائه شده است. در این حالت، تکنسین ابتدا پنل را بر داشته و سپس نور پس‌زمینه را وصل می‌کند تا ببیند کدام لامپ‌ها سالم هستند و کدام‌ها از کار افتاده‌اند. پس از آن، لامپ های سوخته تعویض می شوند.

LED ها عمر مشخصی دارند در صورت خرابی یکی از بک لایت ها ما به شما پیشنهاد می کنیم که کل لامپ ها تعویض شود زیرا از همه لامپ ها به صورت یکسان استفاده شده است.

تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی

هنگامی که برد پاور تلویزیون ال جی خراب می‌شود، ممکن است تلویزیون به درستی روشن نشود یا مشکلات دیگری رخ دهد. ما با استفاده از روش‌های پیشرفته تعمیر و تجهیزات مناسب،  توانایی تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی را داریم. در صورتی که شما به تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی نیاز دارید، ما آماده هستیم تا بهترین خدمات تعمیر را برای شما فراهم کنیم. .

در بخش تعمیرات ما،  برخی از مشکلات رایج که ممکن است با برد پاور تلویزیون ال جی مرتبط باشد، بررسی و راه‌حل‌های آنها را ارائه داده ایم. این اطلاعات می‌تواند به شما در تشخیص مشکل و درک بهتری از فرایند تعمیر کمک کند. از مشکلات رایج برد پاور می توان به دیر روشن شدن تلویزیون ال جی، خاموش شدن خودکار تلویزیون ال جی و یا خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی اشاره کرد.

هزینه تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی

تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی در مقایسه با خرید تلویزیون جدید می تواند، راه حلی مقرون به صرفه باشد. با این حال، هزینه تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی، بسته به عوامل مختلفی می تواند متفاوت باشد. در ادامه ما به عوامل تاثیرگذار بر هزینه تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی می پردازیم:

  • مدل و اندازه تلویزیون: مدل و اندازه تلویزیون ال جی در تعیین هزینه تعمیر برد پاور نقش بسزایی دارد. مدل‌های قدیمی‌تر ممکن است تولید قطعات را متوقف کرده باشند، که به دلیل کمبود قطعات، تعمیر آنها  گران‌تر می‌شود. مدل های جدیدتر اغلب دارای قطعات قابل دسترس هستند و این امر باعث می شود تعمیرات مقرون به صرفه تر باشد.
  • شدت خرابی: میزان آسیب به برد پاور یک عامل حیاتی است. مشکلات جزئی مانند: اتصالات شل یا خرابی های جزئی قطعات، معمولاً هزینه کمتری برای رفع آن دارند. با این حال، اگر برد پاور به شدت آسیب ببیند یا سوخته باشد، ممکن است نیاز به تعمیرات گسترده یا حتی تعویض داشته باشد که می تواند هزینه را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
  • قطعات و اجزاء: هزینه قطعات و اجزای مورد نیاز برای تعمیر، عامل مهمی است. قطعات اصلی ال‌جی می‌توانند گران‌تر از جایگزین‌های عمومی باشند، اما اغلب قابلیت اطمینان و عملکرد بهتری دارند. در دسترس بودن اجزای خاص نیز بر هزینه آن تأثیر می گذارد. اگر قطعه کمیاب یا سخت پیدا شود، ممکن است هزینه های تعمیر را افزایش دهد.
  • تعمیرات یا خدمات اضافی: گاهی اوقات، مشکلات مربوط به برد پاور ممکن است باعث آسیب به سایر اجزای تلویزیون، مانند: مین برد یا بک لایت شود. اگر تعمیرات اضافی یا تعویض قطعات ضروری باشد، این امر به هزینه کلی تعمیر اضافه می کند.

وجود تعمیرکار تلویزیون ال جی خبره مهم ترین ویژگی تعمیر با ما

هنوز هم بسیاری از افراد به محض مشاهده مشکل در تلویزیون دست به آچار می شوند و بدون هیچ تخصصی تصمیم به درست کردن تلویزیون ال جی می گیرند و یا می خواهند که قطعه خراب شده را خودشان تعویض کنند. در بیشتر مواقع این تعمیرات آماتور با شکست مواجه می شود و حتی ممکن است خرابی تلویزیون LG را بیشتر کند.

در شرایطی که با خرابی تلویزیون مدل ال جی مواجه شده اید، بهترین راه حل و تصمیم این است که از تعمیرکار حرفه ای و متخصص کمک بگیرید که هم از نظر تخصص و هم قطعاتی که برای تعویض استفاده می شود، اطمینان داشته باشید. یکی مهم ترین ویژگی های سایت باما که در زمینه نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی فعالیت دارد این است که تعمیرکاران حرفه ای را برای بررسی و تعمیر تلویزیون ال جی به خدمت گرفته است و آنها نیز در صورت لزوم برای تعویض قطعه خراب شده، از قطعه اورجینال و اصلی استفاده می کنند تا دیگر شما مجبور نباشید برای تعویض یک قطعه مجددا هزینه کنید.

نتیجه

تعمیر تلویزیون ال جی بستگی به مشکلاتی دارد که برای سخت افزار و یا نرم افزار دستگاه بوجود می آید. برخی از خرابی های تلویزیون ال جی به دلیل افتادن از ارتفاع، ورود آب به داخل دستگاه تلویزیون و یا خراب شدن یک قطعه می باشد. زمانی که یک اتصال کوتاه در مدار بک لایت بوجود آید، سیم نازک داخل فیلتر شکسته می شود و برق LED های بک لایت را قطع می کند. ایراد تلویزیون ال جی باید به درستی تشخص داده شود و نسبت به درست کردن تلویزیون راهکارهای اساسی به کار گرفته شود، در غیر این صورت ممکن است مشکل خرابی به قطعات دیگر نیز وارد شود و در آخر مجبور باشید نسبت به خرید تلویزیون جدید اقدام کنید. برای جلوگیری از چنین اتفاقی بهتر است به محض مشاهده هر گونه مشکل و یا واکنش از سمت نمایشگر ال جی با کارشناسان سایت باما که در زمینه تعمیرات تلویزیون ال جی تخصص و مهارت دارند درخواست راهنمایی کنید. آنها با توجه به تجربه و دانش خود مشکل را شناسایی و در نهایت برای تعمیر تلویزیون الجی فورا خود را در محل حاضر می کنند تا دیگر مجبور نباشید بابت رفتن به نمایندگی و یا پیداکردن تعمیرکار حرفه ای وقت و هزنیه خود را هدر دهید.

سوالات متداول

شاید این سوال ها برای شما نیز پیش بیاید:

دوست عزیز به دلیل هم نقل سخت ما ترجیح می دهیم تلویزیون را درمحل شما تعمیر کنیم در بسیاری از موارد در تلویزیون های زیر 50 اینچ امکان پذیر است اما در تلویزیون های بالای 50 اینچ و زمانی که تعمیر تلویزیون نیاز به برداشتن پنل دارد امکان تعمیر ان در محل نیست

هزینه تعمیر تلویزیون ال جی به موارد زیادی بستگی دارد از جمله اندازه تلویزیون، نوع خرابی، هزینه قطعات مورد نیاز تکنسین مربوطه همه ی این ها را در نظر گرفته و با شما تماس می گیرد و شما را از هزینه ان مطلع می سازد.

دوست گرامی در حال حاضر تعمیر با ما در تهران  اماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. در صورت نیاز به تعمیر تخصصی تلویزیون ال جی شما می توانید دستگاه خود را با تیپاکس برای ما ارسال کنید. 

زمان تعمیر تلویزیون ال جی به پیچیدگی خرابی و زمان مورد نیاز برای تهیه قطعه بستگی دارد. تعمیر با ما انباری از قطعات مورد نیاز برای تعمیر تلویزیون ال جی دارد اما در بعضی موارد که بسیار نادر است قطعه موجود نیست. اما به طور کلی تعمیر تلویزیون از یک ساعت تا ۴۸ ساعت زمان می برد.

دوست عزیز تمامی خدمات انجام شده در تعمیر با ما دارای گارانتی معتبر می شود. این گارانتی شامل قطعه عوض شده و تعمیر انجام شده می باشد.

دوست عزیز کارشناسی انجام شده در تعمیر با ما به شرط تعمیر رایگان می باشد.

هزینه ایاب و ذهاب در شرکت تعمیر با ما رایگان می باشد.

سوالی دارید از کارشناس ما بپرسید به شما پاسخ می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

پیشرو در زمینه تعمیر انواع تلویزیون در تهران و سرتاسر کشور