تعمیر تلویزیون ایوولی

در منزل و در محل

در حضور مشتری با گارانتی شرکتی

فهرست

اگر شما نیاز به تعمیر تلویزیون ایوولی دارید و هر یک از مشکلات مانند روشن نشدن دستگاه، خاموش شدن ناگهانی تلویزیون و یا اگر تلویزیون شما صدا دارد تصویر ندارد رو به رو شده اید به این معنی است که تلویزیون شما دچار یک نقص فنی شده است. و شما نیاز به یک تعمیرکار تلویزیون دارید. تعمیر باما با 14 سال سابقه در تعمیر تلویزیون در کنار شما است تا با بهترین کیفیت قطعات و تکنسین های آموزش دیده مشکلات تلویزیون شما را برطرف کند.

برند تعمیر تلویزیون ایوولی یکی از قدیمی‌ترین برندهای قدیمی تولیدشده تلویزیون در دنیا است، اما درباره مشکلات تلویزیون تعمیر تلویزیون ایوولی چه می‌دانید؟ از مشکلات متداول این تلویزیون می‌توان با تاخیر روشن شدن یا روشن نشدن تلویزیون، بهم خوردن تنظیمات صدا و رنگ، بهم خوردن سایز تصاویر، شکستگی پنل تلویزیون و سایر موارد دیگر را نام برد. در ادامه همه چیز درباره تعمیر تلویزیون ایوولی و نکات مهم آن ذکر شده است، پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ایوولی

اگر کیفیت تعمیرات و استقاده از  قطعات اورجینال براتون مهمه حتما نمایندگی تعمیر تلویزیون ایوولی را انتخاب کنید.

مراحل ثبت درخواست

تعمیرات تخصصی تلویزیون ایوولی

مجموعه تعمیر با ما یکی از مراکز معتبر و با سابقه در زمینه تعمیر انواع تلویزیون است. در این مجموعه تعمیرکاران ماهر و متخصصی در حال فعالیت هستند که به منظور عیب‌یابی تعمیر تلویزیون ایوولی در اسرع وقت به محل موردنظر شما اعزام می‌شوند. از مزایای انجام تعمیرات توسط این نمایندگی می‌توان به صرفه‌جویی در هزینه، ارائه گارانتی 18 ماهه، استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت اشاره کرد. از طرف دیگر انجام تعمیرات در محل نیز مزایایی مانند سرعت بخشیدن به روند تعمیر تلویزیون ایوولی، ارائه خدمات با هزینه مناسب و آسودگی خاطر شما دارد. به‌طورکلی هدف این مجموعه جلب رضایت مشتریان با ارائه بهترین خدمات است.

آشنایی با مشکلات تلویزیون ایوولی

از مشکلات رایج تلویزیون ایوولی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعمیر بک لایت تلویزیون ایوولی

در اکثر مواقع با خراب شدن بک لایت، تلویزیون صدا دارد، اما هیچ تصویری ارائه نمی‌دهد. به‌طورمعمول در تلویزیون‌های LED  سری HDC احتمال خرابی بک لایت بیشتر است. از علائم خرابی بک لایت می‌توان مشکی شدن کامل تصویر، تار شدن تصاویر، مشاهده هاله‌هایی از دایره مشکی روی نمایشگر و مشاهده نقاط نورانی را نام برد. در این صورت باید توسط افراد متخصص تلویزیون شما عیب‌یابی و تعمیر شود.

تعمیر برد پاور تلویزیون ایوولی

منبع تغذیه یا برد پاور یکی از قطعات مهم و اساسی است. پس خراب شدن این قطعه باعث ایجاد اختلال در عملکرد تلویزیون می‌شود. از علائم خرابی برد پاور می‌توان به با تاخیر روشن شدن تلویزیون، روشن نشدن و چشمک زدن چراغ قرمز، روشن و خاموش شدن خودکار تلویزیون، خاموش شدن کامل تلویزیون و ثابت ماندن چراغ پاور و روشن نشدن تلویزیون اشاره کرد. به‌طورکلی این قطعه قابل تعمیر است و باید توسط افراد متخصص این کار انجام شود.

تعمیر برد پاور تلویزیون ایوولی

مین برد یکی دیگر از قطعات اساسی تلویزیون است که در صورت خراب شدن آن احتمال خاموش و روشن شدن شدن ناگهانی وجود دارد. علائم خرابی مین برد شامل نمایش آرم تعمیر تلویزیون ایوولی روی نمایشگر و خاموش شدن تلویزیون، خراب شدن تنظیمات شبکه با هربار خاموش و روشن، ایجاد خطوط رنگی روی نمایشگر، کار نکردن بخش HDMI و مختل شدن عملکرد تلویزیون می‌شود.

ناگفته نماند که شرایط و عوامل متعددی مانند نوسان ناگهانی برق، استفاده مداوم از شبکه های اینترنتی و وبگردی، نداشتن محافظ برق، نفوذ آب به پنل تلویزیون و سایر موارد دیگر باعث خراب شدن مین برد تلویزیون، تعمیر تلویزیون ایوولی می‌شوند. در برخی دیگر از موارد نیز سوختن سی پی یو باعث خرابی مین برد خواهد شد. در این صورت برایتعمیر تلویزیون ایوولی باید با مراکز معتبر تماس بگیرید.

شکستن پنل تلویزیون ایوولی

شکستن پنل تلویزیون یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که بیشتر در تلویزیون‌های LED ایجاد می‌شود. در این صورت پنل دیگر قابل تعمیر نخواهد بود و باید برای تعویض آن اقدام کنید. پس برای تعمیر تلویزیون ایوولی باید در اسرع وقت با افراد ماهر و متخصص تماس حاصل نمایید.

استفاده از کابل HDMI نامناسب

به علت اتصال کابل HDMI به مین برد، در صورت بی‌کیفیت بودن آن، در عملکرد مین برد اختلال ایجاد می‌شود. پس به منظور جلوگیری از مشکلات جدی و جبران ناپذیر بهتر است، کابل با کیفیت و مرغوبی خریداری و استفاده کنید.

هزینه تعمیر تلویزیون ایوولی چقدر است؟

هزینه سرویس و تعمیر تلویزیون ایوولی یکی از موارد بسیار مهمی است که در هنگام تعمیر باید آن را در نظر گرفت. با توجه به مشکلات تلویزیون و قطعات مصرفی برای آن هزینه تعمیر مشخص خواهد شد. پس در صورت عیب‌یابی تلویزیون توسط تکنیسین متخصص و ماهر هزینه تعمیر تلویزیون ایوولی مشخص خواهد شد.

به تعمیرکار تلویزیون ایوولی نیاز دارید؟

با تجربه و دانش بالای ما، ما مفتخریم که به مشتریان خود خدماتی با کیفیت و رضایت بخش ارائه دهیم. اگر شما به دنبال یک تعمیرکار تلویزیون ایوولی هستید، ما به شما توصیه می کنیم که با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک خواهیم کرد تا مشکلات تلویزیون شما حل شود.

سخن پایانی

تلویزیون بلست یکی از تلویزیون‌های قدیمی تولیدشده در دنیا است. از مشکلات تلویزیون بلست می‌توان به خاموش و روشن شدن ناگهانی نمایشگر، روشن نشدن تلویزیون، بهم خوردن تنظیمات صدا و تصویر، شکستگی پنل تلویزیون و سایر موارد دیگر اشاره کرد. به‌طورکلی به منظور عیب‌یابی و تعمیر این تلویزیون باید به نمایندگی تعمیر تلویزیون بلست مراجعه کنید. مجموعه تعمیر با ما یکی از مراکز و معتبر است که سابقه‌ای درخشان در زمینه عیب‌یابی و تعمیر انواع تلویزیون دارد. پس در صورت مشاهده هرگونه مشکل در تلویزیون خود می‌توانید با این مجموعه تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت، تکنیسینی متخصص برای انجام تعمیرات به محل موردنظر اعزام شوند.

شرکت تعمیر با ما بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات تعمیر تلویزیون ایوولی در کشور

ما رو به دوستان خود پیشنهاد کنید.

تعمیر با ما

پیشرو در زمینه تعمیر انواع تلویزیون در تهران و سرتاسر کشور