تعمیر تلویزیون هایسنس

تعمیر تلویزیون هایسنس

تعمیرباما تعمیر تلویزیون هایسنس در صورت بروز مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری به شما پیشنهاد می دهد. ما توصیه نمی کنیم تجهیزات را خودتان باز کنید، خودتان به دنبال خرابی باشید و اقداماتی برای از بین بردن آن انجام دهید. این اغلب منجر به آسیب به سایر قطعات می شود و هزینه تعمیرات را افزایش می دهد.

علیرغم استفاده از اجزای اصلی، تجهیزات هنوز در خانه ها، با افزایش ولتاژ، در حین کار کردن خراب می شوند. اینها موارد روزمره است. اما شرایطی وجود دارد که تعمیرات تلویزیون هایسنس را دشوار می کند. اینها تلاش هایی برای تعمیر برد تلویزیون Hisense با دستان خود یا مراجعه به تکنسین کم تجربه است که تعمیرات را با قیمت های بسیار کم ارائه می دهند.

نتیجه هر یک از این تعمیرات، تعمیرات موقت و افزایش هزینه تعمیرات در آینده است. شرکت ما نمی گوید که ما تجهیزات را رایگان تعمیر خواهیم کرد، خیر. اما ما تضمین می کنیم که تعمیر به موقع و با قیمت از پیش توافق شده انجام می شود. تعمیرباما همچنین می تواند تعمیر تلویزیون هایسنس در تهران هم در مرکز خدمات و هم در محل مشتری، انجام دهد.

تعمیر تلویزیون هایسنس

تعمیرات تلویزیون هایسنس

اگر واحدهایی را فهرست کنید که به مرور زمان  از کار می افتند، این نور پس زمینه، واحد منبع تغذیه، سیستم عامل تلویزیون هایسنس است. نور پس‌زمینه در تلویزیون‌های جدید دقیقاً برای طول عمر تضمین شده، یعنی ۵ سال کار می‌کند. اگر تلویزیون هایسنس روشن نمی شود، ممکن است از منبع تغذیه باشد. در مورد این که، در تمام خانه ها و آپارتمان های دارای نوسانات ولتاژ، باید تجهیزات را از طریق یک تثبیت کننده ولتاژ (محافظ) یا از طریق یک منبع تغذیه اضطراری وصل کنید. در صورت نیاز به مداخله تکنسین، مرکز خدمات تعمیرباما می تواند تعمیرات تلویزیون هایسنس را ارائه دهد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون هایسنس

هایسنس یک تولید کننده چینی لوازم خانگی و الکترونیک است. این شرکت از سال ۱۹۶۹ به تولید قطعات رادیویی و قطعات یدکی مشغول است. این برند از سال ۲۰۱۸ به تولید تلویزیون مشغول است و سال گذشته سهام شرکت Gorenje را خریداری کرد. این شرکت علاوه بر تلویزیون، تجهیزات تهویه مطبوع، گوشی های هوشمند، یخچال و لوازم خانگی آشپزخانه را با برندهای مختلف تولید می کند. در عرض دو سال، دامنه محصولات موجود در بازار افزایش یافته است و می توانید آنها را در قفسه های اکثر فروشگاه های لوازم الکترونیکی مشاهده کنید. چند نمایندگی تعمیر تلویزیون هایسنس نیز در تهران موجود است. شما برای تعمیر تلویریون هایسنس می توانید به نمایندگی ان مراجعه کنید.

تعمیر تلویزیون هایسنس

مزایای تلویزیون هایسنس

از مزایای تلویزیون هایسنس برند بسیار اقتصادی هستند، کارخانه از قطعات و بلوک های اصلی و با کیفیت استفاده می کند. در عین حال، طراحی بی تکلف باقی می ماند، نه فانتزی. با توجه به بررسی های کاربران، ما به این واقعیت توجه می کنیم که هیچ شکایتی در مورد عملکرد خود دستگاه وجود ندارد، فقط در موارد جزئی. حتی تولیدکنندگان از سیستم عامل مراقبت کرده اند، اما اگر هنوز معیوب است، درخواست تعمیر تلویزیون هایسنس را از تعمیرباما داشته باشید. تکنسین های ما به هر نقطه از تهران سفر می کنند و عیب یابی تجهیزات را در محل انجام می دهند. نقاط قوت ما برای تعمیر تلویزیون هایسنس نکات زیر است:

  • کیفیت مواد مورد استفاده؛
  • قیمت مناسب؛
  • ارائه ضمانت؛

مزایای خدمات ما عبارتند از:

  • برای بازسازی، ما فقط از قطعات یدکی اصلی استفاده می کنیم که کیفیت تعمیر را تضمین می کند.
  • ما نه تنها تعمیر تلویزیون هایسنس، بلکه هر برندی، اعم از جدید و قدیمی را تعمیر می کنیم.
  • پس از اتمام کار تعمیر، ضمانت نامه رسمی هم برای قطعات تعویض شده و هم برای خود کار صادر می شود.
  • هزینه کم خدمات ما ما نه برای کار، بلکه برای یک نتیجه مثبت هزینه می کنیم.
  • تمامی کارها توسط صنعتگران مجرب با آموزش تخصصی تجهیزات مدرن انجام می شود.

ما به نوبه خود مطمئن خواهیم شد که تجهیزات شما تا زمانی که ممکن است به درستی کار کرده و تا حد ممکن کمترین مشکل را برای شما ایجاد کرده است. همین الان تماس بگیرید و ما به تمام سوالات شما پاسخ خواهیم داد!

چه چیزی باعث خرابی تلویزیون های HISENSE می شود

  1. حوادث: آسیب مکانیکی، برخورد صاعقه به آنتن، افت ناگهانی ولتاژ در شبکه، که ممکن است باعث خرابی یا “فرسودگی” کامل منبع تغذیه تلویزیون شود.
  2. اقلام مصرفی: همه اقلام در معرض مصرف هستند، حتی تلویزیون. اغلب کابل های برق و بک لایت ها دچار سایش می شوند.
  3. عملکرد نادرست: به عنوان مثال، اتصال جعبه‌های تنظیم، درایوهای خارجی و سایر دستگاه‌ها به تلویزیون که برای استفاده در مدل تلویزیون شما در نظر گرفته نشده‌اند.
  4. شرایط عملکرد منفی: مانند تمیز کردن صفحه با مواد ساینده یا قرار دادن مداوم صفحه در معرض نور مستقیم خورشید.

برای تشخیص کامل تلویزیون هایسنس معیوب، بازرسی بصری چه در خارج و چه در داخل دستگاه مورد نیاز است. اگر نقص پیچیده نباشد، فرصتی برای تعمیر در محل وجود دارد. به عنوان مثال، یک کنترل تلویزیون معیوب را می توان به راحتی جدا کرد و تمیز کرد و همچنین باتری های جدید را جایگزین کرد. تعویض سیم معیوب نیز آسان است، مگر اینکه مطمئناً متوجه شوید که مشکل در آن است. در تلویزیون های مدرن، قطعات داخلی و مجموعه ها اغلب به طور کامل تعویض می شوند.

تعمیر تلویزیون هایسنس

انواع خرابی های تلویزیون هایسنس

خرابیHDMI تلویزیون:

اتصال نادرست می تواند ورودی HDMI را غیرفعال کند، زیرا اتصال دستگاه های خارجی فقط باید در حالت خاموش باشد. اگر اتصالات در حین کار انجام شود، ممکن است یک جرقه رخ دهد که باعث خرابی می شود. تعمیر / تعویض این کانکتور به مهارت ها و صلاحیت های خاصی نیاز دارد، بنابراین بهتر است با متخصصان تماس بگیرید.

تلویزیون تصویر ندارد

اگر تلویزیون شما تصویر ندارد، اما صدا وجود دارد، مقصر احتمالی این نقص لامپ ها یا بک لایت ها هستند. یک صفحه تاریک ممکن است نشان دهنده خرابی لامپ های نور پس زمینه باشد. تلویزیون جدیدی که به تازگی وصل شده است ممکن است تصویری را به دلیل اتصال نادرست یا کابل اتصال معیوب نشان ندهد. قبل از تماس با تکنسین برای تعمیر، حتما تنظیمات تلویزیون خود را بررسی کنید، زیرا ممکن است مشکل عدم وجود تصویر دقیقاً با آنها مرتبط باشد.

تلویزیون یکی از رنگ های اصلی تصویر را از دست داده است

عدم وجود رنگ در تصویر روی صفحه تلویزیون نشان دهنده نقص در پنل است، اما ممکن است دلایل دیگری نیز وجود داشته باشد، به عنوان مثال، نقص در تقویت کننده ویدئو، عناصر روی برد، ریز مدارها.

صدایی در تلویزیون وجود ندارد

صدای تلویزیون توسط بلندگوهای داخلی تولید می شود، اگر صدایی در تلویزیون وجود نداشته باشد، اول از همه بلندگوها و همچنین کابل اتصال بلندگو را بررسی می کنند. اگر بلندگوها و اتصالات آنها خوب باشد، به احتمال زیاد مشکل از برد سیستم است. تنظیمات تلویزیون را حذف نکنید، ممکن است نیاز به تغییر داشته باشند.

تلویزیون روشن نمی شود

اگر تلویزیون شما روشن نشده است، سیم و سوکت کار می کنند، ممکن است منبع تغذیه خراب باشد.

برای تعمیر نلویزیون هایسنس شما می توانید با شرکت تعمیرباما با شماره ۰۲۱۶۱۳۲۸ تماس گرفته و درخواست خدمات کنید. تضمین خدمات ما گارانتی ما است.

چقدر این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
تیم تولید محتوا
تیم تولید محتوا

به دنبال ارائه اطلاعات کامل و بروز در زمینه تعمیر تلویزیون ها هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

پیشرو در زمینه تعمیر انواع تلویزیون در تهران و سرتاسر کشور