تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

اهمیت تلویزیون در زندگی ما روز به روز بیشتر می شود. تلویزیون‌ها که زندگی ما را از لحاظ تکنولوژیکی آسان‌تر می‌کنند، ضروری و مهم‌ترین ابزار الکترونیکی در فضاهای زندگی هستند. تلویزیون ایکس ویژن از پرمصرف ترین برندهای تلویزیون در کشور ما هستند. خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ما همچنین تعمیر و نگهداری  تلویزیون شما را نیز انجام می دهد.

خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ما که با تیم و تجهیزات مجهز خدمات ارائه می دهد، سال ها با  تکنسین های مجرب کار کرده و خدمات خود را با تیمی حرفه ای تقویت کرده است. ایکس ویژن برندی است که نام خود را به گوش تمام دنیا رسانده و کیفیت خود را به اثبات رسانده است. سرویس ایکس ویژن ما که مورد توجه مشتریان گرامی قرار گرفته است، هم از نظر کیفیت دستگاه ها و هم از نظر قطعات یدکی، همواره تفاوت خود را با سایر برندها نشان داده است.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل

تعمیر تلویزین ایکس ویژن

شما می توانید به خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ما مراجعه کنید که برای تعویض LED تلویزیون، کاهش نور صفحه تلویزیون، تغییر نور صفحه تلویزیون، تلویزیون اصلا روشن نمی شود، تلویزیون روشن و خاموش می شود، مشکلات برنامه تلویزیونی همیشه در خدمت شما است. در صورت بروز مشکل فنی و یا هر گونه مشکلی، حتما باید روند تعمیر و اطلاعات قیمت را از سرویس ما دریافت کنید. در هر ساعت از روز و در هر روز هفته با خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ما تماس بگیرید و ما به محل شما می آییم و در همان روز با خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل برای تمام مشکلات فنی شما راه حلی پیدا می کنیم.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

شرکت تعمیر باما شامل کلیه قطعات یدکی تلویزیون ایکس ویژن است و خدمات تضمینی و با کیفیت را با مقرون به صرفه ترین قیمت به شما ارائه می دهد. یکی از مسائلی که در تلویزیون ها بیشتر از آن گلایه داریم، وضعیت رفت و برگشت صفحه نمایش است. دلیل این وضعیت چیزی است که ما به آن اینورتر می گوییم. مرکز خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن حرفه ای ما برای تمامی مدل های تلویزیون خدمات ارائه می دهد. می توانید با ما تماس بگیرید و برای مشکلات تلویزیون های خود که گارانتی ندارند، سریع راه حلی دریافت کنید.

تلویزیون های ایکس ویژن سال هاست که با کیفیت خود مورد توجه مشتریان گرامی قرار گرفته اند و موفق شده اند در سراسر ایران مورد علاقه مشتریان خود قرار گیرند. ما به عنوان سرویس تعمیر تلویزیون ایکس ویژن ، تمامی تمامی مدل های تلویزیون را انجام می دهیم.

هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

هزینه خدمات تلویزیون چقدر است؟ ما با مقرون به صرفه ترین قیمت تلویزیون شما را تعمیر می کنیم. همه استادان ما با توجه به خدماتی که ارائه می دهند و تراکنش هایی که انجام می دهند، مقرون به صرفه ترین قیمت ها را در قیمت خدمات تلویزیونی ارائه می دهند. برای نگهداری و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن تضمینی با کیفیت می توانید با ما تماس بگیرید و راه حل را با بهترین ضمانت قیمت بیابید.

برند ایکس ویژن به موفقیت خود در پیشرفت در بسیاری از محصولات تکنولوژیکی و همچنین در زمینه تلویزیون ادامه می دهد. تلویزیون های ایکس ویژن جای خود را در بین برندهای محبوب تلویزیون به خود اختصاص داده اند، تلویزیون هایی را که تولید می کنند عملکرد و طراحی خوبی دارند.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در تهران

تعمیر تلویزین ایکس ویژن

تلویزیون های ایکس ویژن به کاربران خود یک دوره گارانتی ۲۴ ماهه ارائه می دهند. اما تلویزیون های خارج از گارانتی به دلیل خطای کاربر و تلویزیون های خارج از گارانتی هر دو دارای هزینه خدمات بالا هستند و مدت زمان قانونی خدمات گارانتی طولانی است. ما در تلویزیون های ایکس ویژن به عنوان سرویس تلویزیون ایکس ویژن  در تهران بهترین خدمات را در سرویس و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به سرعت و با مقرون به صرفه ترین قیمت ارائه می دهیم.

ما به عنوان سرویس تعمیر تلویزیون ایکس ویژن  در تهران ، بهترین راه حل ها را در زمینه خدمات و تعمیرات با پیگیری دقیق محصولات تکنولوژیک در حال توسعه به مشتریان خود، ارائه می دهیم. همچنین می توانید برای فروش و تعویض قطعات یدکی تلویزیون ایکس ویژن به ما مراجعه کنید.

ما به عنوان سرویس تلویزیون ایکس ویژن ، فرآیندهای سرویس و تعمیر محصول را بدون ارائه اطلاعات قیمت به مشتری با تشخیص ایرادات رایگان شروع نمی کنیم.

خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، فرآیندهای نگهداری و نصب شرکت ها، هتل ها، شرکت ها، بیمارستان ها و موسسات و سازمان هایی که باید بیش از یک تلویزیون داشته باشند توسط ما در محل و در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

از آنجایی که ایکس ویژن با بسیاری از محصولات خود دارای فناوری نوآورانه ای است، همین نوآوری را در تلویزیون هایی که تولید می کند، دارد سهم بازار قابل توجهی در ایران به دست آورده است دارند

تعویض بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

عدم وجود تصویر در صفحه تلویزیون یکی از شایع ترین خرابی های این نوع تجهیزات بدون در نظر گرفتن مدل و برند است. دلایل زیادی برای ناپدید شدن تصویر روی صفحه وجود دارد. اغلب باعث ایجاد نقص در عدم بک لایت صفحه نمایش می شود. تعمیر بک لایت تلویزیون متعلق به دسته بندی پیچیده است. اعتماد به یک فرد غیر حرفه ای رای تعویض بک لایت بسیار خطرناک است. به تنهایی، بدون داشتن دانش، تجربه و ابزار مناسب، انجام آن غیرممکن است.

بنابراین، اگر تلویزیون شما روشن می شود، به کنترل از راه دور پاسخ می دهد، صدا وجود دارد، اما تصویر وجود ندارد، بهترین راه حل این است که با مرکز خدمات تعمیر باما تماس بگیرید! مشکلات دستگاه خو را بازگو کنید و برای خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن خود درخواست کنید.

تعمیر و تعویض با کیفیت و حرفه ای بک لایت تلویزیون توسط استادکاران مرکز خدمات ما انجام می شود. تکنسین در روز مراجعه به آدرس های مشخص شده، عیب یابی رایگان انجام می دهد و تلویزیون را تعمیر می کند ، در صورت عدم امکان تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل، آن را به کارگاه منتقل می کند. اگر بک لایت تلویزیون نیاز به تعویض دارد، از قطعات یدکی اصلی که همیشه در انبار هستند استفاده می‌کنیم. ما در تهران و حومه اماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز می باشیم.

دو دلیل خرابی بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

تصویر تلویزیون های باکیفیت نیز، پس از سال ها کار بی عیب و نقص ناپدید می شود.  اکثر تلویزیون های LED مدرن دارای بک لایت هستند. این مدل ها هستند که بر بازار لوازم خانگی ایران تسلط دارند. صفحه نمایش تلویزیون ال ای دی یک ماتریس کریستال مایع است که از داخل با ردیف هایی از نوارهای LED لحیم شده روشن می شود.

به عبارت ساده، نور پس‌زمینه LED مجموعه‌ای از لامپ‌های کوچک دیودی است که روی تلویزیون در پشت پنل قرار گرفته‌اند. فقط دو گزینه برای خرابی بک لایت تلویزیون وجود دارد:

  1. برخی از ال ای دی ها سوختند. LED ها به صورت سری به هم متصل می شوند، بنابراین خرابی هر یک از آنها منجر به خرابی کل بک لایت LED می شود.
  2. مشکل در منبع تغذیه: در بعضی موارد به خاطر مشکل در منبع تغذیه و مین برد ولتاژ کافی به بک لایت ها نمی رسد و ان روشن نمی شود.

مطمئن شدن از عدم وجود تصویر به دلیل نقص بک لایت دشوار نیست. چراغ قوه را به سمت صفحه تلویزیون در حال کار بگیرید. با انجام نورپردازی، تصویر رامشخص می شود. این خود تشخیصی را کامل می کند. بعد، باید تکنسین را دعوت کنید که با جدا کردن تلویزیون، آن را تشخیص دهد.

شما می توانید برای در خواست خدمات یا با شماره 02161328 تماس بگیرید یا با پر کردن فرم درخواست انلاین، منتظر تماس تکنسین های ما باشید. تکنسین های ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و با اطلاع از برند و مدل دستگاه ابزار و قطعات مورد نیاز خود را برداشته و در محل شما حضور به عمل می اورند. تعمیر باما برای تمام خدمات انجام شده گارانتی 6 ماه ارائه می دهد.

چرا تعمیرباما

ما با همراه داشتن تیم تکنسین خبره، قطعات یدکی اورجینال، سیاست قیمت مناسب، تحویل به موقع، خدمات دوستانه، محموله ایمن، خدمات تضمینی، تجربه صنعت، رضایت ۱۰۰% مشتری را به همراه داریم.

چقدر این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای
تیم تولید محتوا
تیم تولید محتوا

به دنبال ارائه اطلاعات کامل و بروز در زمینه تعمیر تلویزیون ها هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

پیشرو در زمینه تعمیر انواع تلویزیون در تهران و سرتاسر کشور