هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون دوو

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون دوو در منزل و محل چقدر است؟

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون دوو در مجموعه تعمیر با ما، با توجه به هزینه تعمیر یا تعویض قطعه معیوب همچنین میزان ساعت کاری نیروی متخصص این مجموعه محاسبه می شود. لازم به ذکر است که هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون در منزل کمی متفاوت می باشد. متخصصان تعمیر تلویزیون در منزل روش های مختلفی برای تعمیر بک لایت تلویزیون استفاده می کنند. معمولا 80% از تعمیرات تلویزیون دوو مربوط به خرابی بک لایت Led می باشد.

در این موارد اغلب، تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد و یا تصویر به صورت پرشی می باشد. این اتفاق زمانی رخ می دهد که از عمر تلویزیون بین 2 تا 4 سال گذشته باشد. LED هایی که صفحه نمایش تلویزیون را روشن می کنند بسیار زیاد تحت فشار قرار می گیرند تا سطح روشنایی بالایی را از زمان خروج از کارخانه حفظ کنند. این کار باعث می شود که آنها به سرعت فرسوده شوند زیرا تولید کنندگان معمولا سطح بک لایت را برای وضوح کامل در حداکثر مقدار تنظیم می کنند.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون دوو، تعمیر با ما آمادگی همیشگی این را  دارد تا در صورت درخواست شما عزیزان تکنسین های متخصص تعمیر تلویزیون دوو را برای ارائه خدمات در جهت آسایش شما بزرگواران اعزام کند. این مجموعه بابت همه ی خدمات، ضمانت کتبی تعمیرات تلویزیون دوو را به شما تقدیم می کنند تا در صورت بروز مجدد مشکل و اعلام شما به نمایندگی تعمیر تلویزیون دوو سریعا برای رفع عیب حاضر شوند.

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون دوو

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون دوو بستگی به مدل و جنس ال ای دی های استفاده شده در تلویزیون دارد که برای هر مدل تلویزیون قیمت تعمیر بک لایت متفاوت است. در بعضی موارد سوختگی ال ای دی های تلویزیون زیاد است و باید کل ال ای دی ها تعویض شوند. هر مدل تلویزیون بک لایت مختص خود را دارد و اینگونه نیست یک بک لایت بر روی چند مدل مختلف نصب شود .

متاسفانه برخی تعمیرکاران و تعمیرگاه های غیر مجاز این موضوع را رعایت نمی کنند و مشتری پس از مدت اندکی استفاده از تلویزیون متوجه این موضوع میشود نور تصویر در برخی نقاط لک دارد. توصیه می شود تعمیر بک لایت تلویزیون خود را به دست افراد متخصص بسپارید .

با بررسی نور پس زمینه، به راحتی می توان خرابی بک لایت تلویزیون دوو را تشخیص داد. هنگام خرابی بک لایت تلویزیون، معمولا قسمتی از صفحه نمایش تیره است یا صفحه نمایش ظاهرا خاموش است و تصویر ندارد. در حالت دوم تلویزیون صدا دارد، و اگر با چراغ قوه از نزدیک صفحه نمایش بررسی شود، مشخص می شود که تصویر وجود دارد و فقط نور پس زمینه وجود ندارد.

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون دوو-

انواع بک لایت تلویزیون و هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون دوو

انواع بک لایت تلویزیون به دو دسته

  • ال ای دیLED
  • و ال سی دی LCD

تقسیم شده در تلویزیون های منحنی و کروی هم از بک لایت ال ای دی استفاده می شود .

تفاوت بین بک لایت ها را می توان از جنس لامپ های ال ای دی، و نحوه چیدمان و صفحات فیلتر بررسی نمود . بعنوان نمونه: در برخی مدل ها نور لامپ ال ای دی سفید و در برخی مدل ها قرمز یا زرد می باشد و این وظیفه صفحات فیلتر است تا تصویری یک دست در اختیار شما قرار دهد.

همه تلویزون ها علایم یکسانی ندارند مثلا در تلویزیون های سونی با چراخ چشمک زن می توان تشخیص داد که بک لایت تلویزیون خراب شده است و در  تلویزیون ال جی معمولا تصویر یک لحظه می آید و دوباره قطع می گردد. خرابی بک لایت تلویزیون دوو ممکن است به دلیل خرابی اینورتر برق نیز باشد که برق بک لایت را تأمین می کند.

برای تعمیر بک لایت تلویزیون دوو به کجا مراجعه کنیم؟

بعد از هزینه بک لایت تلویزیون دوو یکی از دغدغه های که کاربران در مورد تلویزیون های دوو خود دارند این است که در هنگام خرابی بک لایت برای تعمیر و یا تعویض این قطعه و رفع ایراد دستگاه خود به کدام مرکز باید مراجعه کنند.

مصرف کنندگان تلویزیون ها در صورت خرابی نوار بک لایت دستگاه خود باید به این موضوع توجه داشته باشند که به هیچ عنوان تلویزیون خود را برای تعمیر و هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون دوو خود، دستگاه را به مراکز غیرتخصصی و تعمیرکاران کارنابلد نسپارند.

تعمیر با ما یکی از نمایندگی های مجاز تعمیرات تلویزیون دوو می باشد که انواع خدمات تعمیر بک لایت تلویزیون در تهران و کرج را با بالاترین کیفیت ممکن و توسط تعمیرکاران ماهرو متخصص خود ارائه می دهد. این مسئله موجب می شود تا تعمیرات تلویزیون مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شده و دستگاه مانند روز اول به مشتری تحویل داده شود.

سوالات متداول:

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون دوو چقدر می باشد؟

هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون دوو بستگی به مدل و جنس ال ای دی های استفاده شده در تلویزیون دارد که برای هر مدل تلویزیون قیمت تعمیر بک لایت متفاوت است.

تفاوت بک لایت تلویزیون چیست؟

تفاوت بین بک لایت ها را می توان از جنس لامپ های ال ای دی، و نحوه چیدمان و صفحات فیلتر بررسی نمود. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های وب سایت تعمیر با ما تماس حاصل بفرمائید.

چقدر این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای
تیم تولید محتوا
تیم تولید محتوا

به دنبال ارائه اطلاعات کامل و بروز در زمینه تعمیر تلویزیون ها هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

پیشرو در زمینه تعمیر انواع تلویزیون در تهران و سرتاسر کشور