تعمیر تلویزیون پلاسما

علت روشن نشدن تلویزیون پلاسما چه چیزی است؟

علت روشن نشدن تلویزیون پلاسما سامسونگ می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. روشن نشدن تلویزیون پلاسما سامسونگ یکی از متداولترین و رایج ترین مشکلاتی است که عموما در خرابی های تلویزیون پلاسما مشاهده می شود. متخصصین تعمیرات تلویزیون در مجموعه تعمیر با ما علت روشن نشدن تلویزیون پلاسما سامسونگ را مورد بررسی قرار داده اند با ما همراه باشید.

ما با شما تماس میگیریم و مشاوره رایگان میدیم

علت روشن نشدن تلویزیون پلاسما سامسونگ

علت روشن نشدن تلویزیون پلاسما سامسونگ را می توان به خرابی برد پاور و مین برد اشاره کرد. تلویزیون های پلاسما بخش جدا نشدنی تولیدات سامسونگ هستند و با وجود پیشرفت ها و تغییرات بسیار زیادی که در ترکیب بندی در ارائه محصولات به بازار دارد اما همچنان به تولید دستگاه ها ادامه می دهد.

این دستگاه به دلیل داشتن قیمت مناسب و تصوری که مردم از این تلویزیون در ذهن خود دارند طرفداران زیادی داشته و فروش خوبی را کسب کرده است، به همین خاطر در قسمت تعمیرات تلویزیون سامسونگ، بخش تعمیر تلویزیون پلاسما سامسونگ از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

تلویزیون پلاسما چگونه کار می کند؟

تفاوت اصلی تلویزیون های LED ، LCD، Plasma در نوع پنل آن ها می باشد. منظور از پنل صفحه نمایش و مجموعه لامپ های بک لایت تلویزیون است در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی بک لایت وجود دارد که نور زمینه از پشت به صفحه نمایش می تابد.و باعث روشن شدن تصویر و اطلاعات موجود آن می شود، در صورتی که در تلویزیون های پلاسما سامسونگ نور بک لایت وجود ندارد نور لازم برای دیده شدن تصاویر در خود صفحه نمایش، و در هر پیکسل ساخته می شود.

پیکسل چیست؟ اجزای کوچک تصویر پیکسل نام دارد که هر پیکسل شامل سه بخش کوچکتر است به رنگ های زیر می باشد:

  • سبز
  • قرمز
  • آبی

اما در تلویزیون پلاسما بک لایت وجود ندارد.و نور لازم درهمان صفحه نمایش تولید می شود.

 

علت روشن نشدن تلویزیون پلاسما سامسونگ

قطع شدن تصویر تلویزیون پلاسما سامسونگ

خرابی بردهای X و Y به شکل های مختلف و یا خرابی بردهای دیگر مانند: بردهای بافر تلویزیون پلاسما سامسونگ می تواند باعث قطع شدن تصویر تلویزیون شود. مجموعه تعمیر با ما که از متخصصین مجرب و ماهر در زمینه تعمیر تلویزیون در انواع برند های مختلف تشکیل شده است آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز به تمامی نقاط شهر تهران را دارد.

همانطور که اشاره کردیم دلیل دیگر خرابی تلویزیون پلاسما سامسونگ می تواند خرابی برد پاور باشد. برد پاور همان منبع تغذیه تلویزیون می باشد، که برق مورد نیاز برای روشن شدن و کارکردن تلویزیون را فراهم می کند. خراب بودن برد پاور گاهی به صورت خاموش شدن ناگهانی و یا به شکل خاموش و روشن شدن تلویزیون می باشد. مهمترین دلیلی که به خرابی برد پاور می توان اشاره کرد نوسانات برق شهری است، که در اینجا مجموعه تعمیر با ما پیشنهاد می کند که حتما برای تلویزیون خود از یک محافظ استفاده کنید. هریک از  این دلایل می تواند علت روشن نشدن تلویزیون پلاسما سامسونگ باشد.

چگونگی تعمیرات تلویزیون پلاسما سامسونگ

یک تعمیرکار باید برای سرعت بخشیدن.به عیب یابی و تعمیرات تلویزیون پلاسما سامسونگ،.با نحوه تفکیک مشکلات تلویزیون آشنا باشد. تعمیر تلویزیون پلاسما سامسونگ درحقیقت کار چندان ساده ای نمی باشد. گاهی تعمیرکاران تلویزیون پلاسما سامسونگ از تعمیر این نوع تلویزیون اجتناب می کنند.و یا چند مورد آزمایش ساده را روی آن اعمال می کنند. به همین دلیل عیب یابی و سرویس تلویزیون پلاسما سامسونگ از عهده هر تعمیر کاری بر نمی آید.

تعمیرات تلویزیون پلاسما

شرکت های زیادی در زمینه ساخت تلویزیون های پلاسما فعالیت ندارند و تنها می توان از سامسونگ، ال جی، و پاناسونیک به عنوان سازنده های تلویزیون پلاسما نام برد. تلویزیون پلاسما دراندازه های ۴۲ اینچ و ۶۵ اینچ تولید و برخی از آنها تا ۹۰ اینچ سایز دارند. با این حال، این نوع تلویزیون ها نیز.با توجه به کارکرد بالا، نوسان برق، ضربه خوردن و عواملی از این قبیل دچار مشکل شده.و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. مجموعه تعمیر با ما به عنوان تخصصی ترین مرکز تعمیرات تلویزیون پلاسما در کشور، تلویزیون پلاسمای شما را با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه تعمیر می کند.

چقدر این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۸ رای
تیم تولید محتوا
تیم تولید محتوا

به دنبال ارائه اطلاعات کامل و بروز در زمینه تعمیر تلویزیون ها هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

پیشرو در زمینه تعمیر انواع تلویزیون در تهران و سرتاسر کشور