قفل شدن تلویزیون اسنوا

قفل شدن تلویزیون اسنوا چه دلایلی دارد و چگونه باز می شود؟

یکی از خدمات ارائه شده در مجموعه تعمیر با ما رفع مشکل قفل شدن تلویزیون اسنوا می باشد. تلویزیون های اسنوا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. برخی از انواع  این مدل ها دارای حاشیه هایی هستند که حس خوبی به مخاطب می رساند. این تلویزیون ها از نظر کیفیت تصویر و صدا از استاندارد های جهانی بالایی برخوردار می باشند.

در حال حاضر با وجود تحریم ها و گران شدن لوازم خانگی از جمله لوازم صوتی و تصویری، تقاضای مردم برای خرید برند های خارجی کمتر و برای خرید برند ایرانی، همچون اسنوا snowa بیشتر از گذشته شده است. اما این برند هم مانند برند های دیگر ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد، و بعد از مدتی نیاز به تعمیر تلویزیون باشد.

برای دریافت خدمات  نمایندگی تعمیر تلویزیون اسنوا در منزل می توانید با تعمیرگاه مجاز تلویزیون اسنوا در تعمیر با ما تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید  بعد از آن تیم پشتیبانی ما با شما  تماس گرفته و مشخصات کامل جهت اعزام کارشناس به محل را ثبت می نمایند. سپس مجموعه تعمیر با ما تیم متخصص خود را به محل مورد نظر اعزام نموده، و عملیات  تعمیر تلویزیون اسنوا را به شکل حرفه ای  انجام می دهند.

 قفل شدن تلویزیون اسنوا

 قفل شدن تلویزیون اسنوا یکی از مشکلات رایج در این نوع برند می باشد. یکی از مزایای تلویزیون های هوشمند اسنوا قابلیتی بنام قفل کودک می باشد. با استفاده از این قابلیت می توانید بر روی هر برنامه ای که تلویزیون شما موجود می باشد محدودیت ایجاد کنید. با این برنامه کودکان دیگر نمی توانند به آنها دسترسی پیدا کنند. در صورتی که بخواهید این برنامه را بروی دستگاه خود غیر فعال کنید به رمز عبور نیاز دارید. گاهی ممکن است کاربر آن را فراموش کند و نتواند رمزی را که برروی آن گذاشته است را غیر فعال کند، در اینجا می توانید با شرکت تعمیر با ما تماس بگیرید تا تکنسین های تعمیرات تلویزیون اسنوا به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند و این مشکل را به سرعت حل کنند.

 

قفل شدن تلویزیون اسنوا

تشخیص دادن قفل شدن تلویزیون اسنوا راههای بسیار زیادی دارد. می تواند یک صفحه آبی شده باشد که علامت قفل بروی آن نمایان است. همچنین در برخی مواقع یک صفحه سیاه که یک پنجره برای وارد کردن رمز عبور نمایش داده می شود. برخی از تلویزیون ها نه تنها از طریق منو بلکه با فشردن تعداد زیادی دکمه نیز قفل می شوند. مثلا اگر کسی روی کنترل بنشیند و یا به طور تصادفی آن را بیندازد دستگاه تلویزیون قفل می شود.

چگونه بدون کنترل از راه دور قفل تلویزیون را باز کنیم؟

اگر کنترل از راه دور وجود نداشته باشد و یا به هر دلیلی ممکن است معیوب شده باشد، راه های مختلفی برای باز کرن قفل تلویزیون وجود دارد .

هر دستگاه دارای دکمه ای است که تمام تنظیمات را به حالت پیش فرض بازنشانی می کند. محل این دکمه در دستورالعمل هایی که باید در گیرنده تلویزیون متصل شوند بیان شده است. با بازنشانی تنظیمات کلیه کانال های تنظیم شده و برنامه های تلویزیونی دوباره به حالت اول باز می گردد.

با دکمه های موجود روی خود دستگاه به قسمت منو بروید. تمام تلویزیون ها در قسمت پایین یا بالا دارای دکمه هایی برای خروج و ورود منو هستند، که کاربران می تواند با استفاده از آنها از منو خارج شده و قفل را لغو کند.

برخی از تلویزیون ها دارای کلیدهای ترکیبی می باشند که به کاربر این امکان را می دهد که دستگاه را باز کرده و دوباره راه اندازی کند.

قفل تلویزیون اسنوا را می توان از طریق تنظیمات منو یا در اثر فشار همزمان چندین دکمه روی کنترل از راه دور تنظیم کرد .

اگر تلویزیون به دلیل مشکل فنی قفل شده باشد به تنهایی نمی توان آن را حل کرد و این کار امکان پذیر نیز نخواهد بود. در این شرایط باید به نمایندگی تعمیر تلویزیون اسنوا  در محل تماس گرفته تا با راهنمایی مشکل را برطرف نمایند.

نمایندگی تخصصی تعمیرات تلویزیون

شرکت تعمیر با ما یکی از با سایقه ترین مراکز معتبر تعمیرات تلویزیون است که دارای مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی می باشد. با ما به عنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون در تمامی برند ها از جمله اسنوا آماده ارائه خدمات رسانی به شما عزیزان در سرا سر تهران است.

چقدر این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۴ رای
تیم تولید محتوا
تیم تولید محتوا

به دنبال ارائه اطلاعات کامل و بروز در زمینه تعمیر تلویزیون ها هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

پیشرو در زمینه تعمیر انواع تلویزیون در تهران و سرتاسر کشور