تعمیر تلویزیون ال جی

نمایندگی تلویزیون ال جی

ال جی محبوب ترین تولید کننده لوازم خانگی به ویژه تلویزیون در کره جنوبی است. با وجود کیفیت عالی این محصولات و ویژگی های فنی عالی آنها، تجهیزات گاهی اوقات از کار می افتند. در صورت نیاز به تعمیر تلویزیون های ال جی در تهران، بهترین راه تماس با متخصصان نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی می باشد انها می توانند در اسرع وقت با قطعات با کیفیت و اورجینال تعمیر تلویزیون شما را انجام دهد.

تماس با تعمیر باما

رایج ترین خرابی های تلویزیون های ال جی

طبق آمار، نیاز به تعمیر تلویزیون ال جی بیشتر به دلیل بی دقتی کاربر و یا عدم رعایت قوانین کار با این تجهیزات است. اکثر کاربران نسبت به توصیه های سازنده در مورد اهمیت محافظت از تلویزیون ها در برابر نوسانات برق بی تفاوت هستند. کاربران همچنین توصیه هایی در مورد نیاز به محافظت از تلویزیون در برابر رطوبت و توصیه به نصب در فاصله معینی از منابع گرما و پنجره ها را نادیده می گیرند. عدم رعایت توصیه های سازنده ممکن است منجر به مشکلات زیر شود:

  • وقتی نشانگر پاور روشن است تصویری وجود ندارد. علت این مشکل ممکن است خازن معیوب واقع در برد باشد.
  • تاریک شدن. این مشکل نشان می دهد که یک اتصال کوتاه رخ داده است.
  • تیرگی تصویر. این مشکل مربوط به خرابی ال ای دی ها است. با تعویض لامپ حل می شود.

تعمیر تلویزیون های ال جی در تهران همچنین ممکن است در صورت خرابی کابل ها، آسیب به بلندگو صدا، ماژول Wi-Fi، مشکل در واحد کنترل و غیره مورد نیاز باشد. متخصصان مرکز خدمات نمایندگی تلویزیون ال جی نه تنها آماده هستند تا تمام مشکلات ذکر شده را برطرف کنند، بلکه ضمانت کار انجام شده را نیز ارائه می دهند.

نمایندگی تلویزیون ال جی

تعمیر در نمایندگی تلویزیون ال جی

با مراجعه به کارگاه نمایندگی تلویزیون ال جی، مشتریان می توانند روی پردازش سریع برنامه، تشخیص سریع مشکل و تعمیر تلویزیون با کیفیت بالا با قیمت های مقرون به صرفه حساب کنند. کیفیت تعمیر با این واقعیت تضمین می شود که تمام کارکنان نمایندگی ال جی در مهارت های لازم آموزش دیده اند. علاوه بر این، در این فرآیند فقط از ابزارهای تایید شده و قطعات یدکی اصلی استفاده می کنند.

در صورت نیاز به تعمیر سریع و حرفه ای تلویزیون ال جی حتما از خدمات متخصصین نمایندگی تلویزیون ال جی استفاده کنید.

چرا در نمایندگی تلویزیون ال جی تعمیر کنید:

  • تعمیر تجهیزات بر روی تجهیزات حرفه ای
  • گارانتی ۶ قطعات
  • ایاب ذهاب رایگان در صورت تعمیر
  • هر تکنسین بیش از ۱۰۰۰ واحد تجهیزات تعمیر شده در رزومه خود دارد
  • پایین ترین قیمت در شهر
  • ارائه خدمات حتی در روزهای تعطیل

مراقب زمان خود باشید و آن را صرف چیزی کنید که واقعاً برای شما عزیز است. ما نیز به نوبه خود مطمئن خواهیم شد که تجهیزات شما تا زمانی که ممکن است به درستی کار کرده و تا حد ممکن کمترین مشکل را برای شما ایجاد کرده است. همین الان تماس بگیرید و نمایندگی تلویزیون ال جی به تمام سوالات شما پاسخ خواهد داد!

برای تشخیص کامل تلویزیون ال جی معیوب، بازرسی بصری چه خارج و چه داخل دستگاه ضروری است. اگر نقص پیچیده نباشد، فرصتی برای تعمیر در محل وجود دارد. در تلویزیون های مدرن، قطعات داخلی و مجموعه ها اغلب به طور کامل تعویض می شوند.

انوع خرابی تلویزیون ال جی

عموما مراجعه به نمایندگی تلویزیون ال جی به دلایل زیر می باشد.

خرابی ورودی HDMI تلویزیون

اتصال نادرست می تواند ورودی HDMI را غیرفعال کند، زیرا اتصال دستگاه های خارجی فقط باید در حالت خاموش باشد. اگر اتصالات در حین کار انجام شود، ممکن است یک جرقه کوتاه رخ دهد که باعث خرابی می شود. تعمیر و تعویض این کانکتور به مهارت ها و صلاحیت های خاصی نیاز دارد، بنابراین بهتر است با متخصصان تماس بگیرید. قبل از تماس با نمایندگی تلویزیون ال جی، توصیه می شود بررسی کنید که آیا کابل به درستی به HDMI وصل شده است یا خیر، اگر پین خروجی وجود دارد، تنظیمات و ترتیب اتصال دستگاه ها را بررسی کنید. اگر تلویزیون شما بیش از یک پورت HDMI دارد، همه چیز را بررسی کنید.

تلویزیون صدا دارد تصویر ندارد

اگر تلویزیون شما تصویر ندارد، اما صدا وجود دارد، مقصر احتمالی این نقص اینورتر، منبع تغذیه، لامپ هستند. با یک منبع تغذیه معیوب، تلویزیون نه تنها تصویری ندارد، بلکه هیچ واکنشی به کنترل از راه دور یا دکمه های تلویزیون نیز نشان نمی دهد. همچنین، یک صفحه تاریک ممکن است نشان دهنده خرابی لامپ های پس زمینه باشد. تلویزیون جدیدی که به تازگی وصل شده است ممکن است به دلیل اتصال نادرست یا کابل اتصال معیوب تصویری را نمایش ندهد. قبل از تماس با نمایندگی تلویزیون ال جی برای تعمیر، حتما تنظیمات تلویزیون خود را بررسی کنید، زیرا ممکن است مشکل عدم وجود تصویر دقیقاً با آنها مرتبط باشد.

یکی از رنگ های اصلی تصویر روی صفحه تلویزیون را از دست داده است

عدم وجود رنگ در تصویر روی صفحه تلویزیون نشان دهنده نقص در تیکان است، اما ممکن است دلایل دیگری نیز وجود داشته باشد، به عنوان مثال، نقص در تقویت کننده ویدئو، عناصر روی برد، ریز مدارها.

تداخل در صفحه تلویزیون

دلایل تداخل در صفحه تلویزیون داخلی و خارجی است. خرابی های داخلی واحدهای تلویزیون را فقط می توان توسط متخصص تشخیص داد و برطرف کرد، اما می توانید سعی کنید به تنهایی با موارد خارجی مقابله کنید. اول از همه، توصیه می شود کابل آنتن و اتصالات آن را بررسی کنید، همچنین با ارائه دهنده خدمات تلویزیون تماس بگیرید و مشخص کنید که آیا کارهای پیشگیرانه در حال انجام است یا خیر، توجه داشته باشید که در زمان بروز تداخل، کدام وسایل برقی در آپارتمان کار می کنند. زیرا ممکن است دلیل در آنها باشد.

کانال ها پیکربندی نمی شوند

اگر تلویزیون شما کانال ها را به صورت خودکار تنظیم می کند اما آنها را ذخیره نمی کند، مشکل کاملا جدی است، تراشه های حافظه تلویزیون ممکن است معیوب باشند. فقط یک صنعتگر باتجربه می تواند چنین خرابی را برطرف کند، قطعات معیوب را تشخیص داده و جایگزین کند. همچنین اتفاق می افتد که کانال ها فقط به صورت دستی پیکربندی می شوند ، تنظیم خودکار کار نمی کند ، دلیل این امر نقص میکروکنترلر است. در این صورت، اگر این برای شما حیاتی نیست، می توانید به استفاده از تنظیمات دستی ادامه دهید.

صدایی در تلویزیون وجود ندارد

صدای تلویزیون توسط بلندگوهای داخلی تولید می شود، اگر صدایی در تلویزیون وجود نداشته باشد، اول از همه بلندگوها و همچنین کابل اتصال بلندگو را بررسی می کنند. اگر بلندگوها و اتصالات آنها خوب باشد، به احتمال زیاد مشکل از برد سیستم است. شما نباید تنظیمات تلویزیون را حذف کنید، ممکن است نیاز به تغییر داشته باشند و دقیقاً مسئول عدم پخش صدا در تلویزیون شما هستند.

راه راه روی صفحه تلویزیون

نوارهای روی صفحه تلویزیون نشان دهنده نقص جدی است. ساده ترین نقص در این مورد مشکلات مربوط به تماس حلقه است. واحد اسکن افقی یا عمودی ممکن است معیوب باشد. همچنین، نوارهای روی صفحه تلویزیون می تواند نشانگر نقص ماتریس باشد. برای تشخیص دقیق، توصیه می شود از یک متخصص با تجربه دعوت کنید که پس از بررسی، دقیقاً چه چیزی باعث این نقص می شود.

تلویزیون روشن نمی شود

اگر تلویزیون شما روشن نشده است، سیم و پریز کار می کنند، ممکن است منبع تغذیه اینورتر یا اسکنرهای افقی و عمودی در این نقص نقش داشته باشند. تشخیص متوالی به شما این امکان را می دهد که نقص را شناسایی کرده و تعمیر کنید.

نمایندگی تلویزیون ال جی

شرایط بهره برداری و مراقبت از تجهیزات تلویزیون

نمایندگی تلویزیون ال جی به شما پیشنهاد می کند اتاقی که تجهیزات تلویزیون در آن قرار دارد باید تمیز باشد. تلویزیون از گرد و غبار و رطوبت می ترسد. در غیر این صورت گرد و غبار ممکن است باعث اتصال کوتاه داخل دستگاه شود. ورود مایع به تلویزیون منجر به تغییر رنگ پلاریزه کننده پنل LCD، خرابی مدار الکتریکی و خوردگی می شود. در نتیجه، بدون خدمات به سادگی امکان پذیر نخواهد بود. دستگاه ال سی دی دارای شیشه است که نیاز به رسیدگی دقیق دارد.

مورد چنین دستگاهی از پلاستیک ساخته شده است که با یک فیلم الاستیک پوشانده شده است، که همچنین نیاز به نگرش دقیق دارد. گیرنده های تماشای برنامه های تلویزیونی از قطعاتی تشکیل شده است که از افت ولتاژ می ترسند. بنابراین، استفاده از نوعی حفاظت شبکه خانگی اضافی نخواهد بود. چنین محافظتی قطعا به افزایش عمر تلویزیون کمک می کند. سطح بدنه گیرنده تلویزیون نیازی به پاک شدن با مواد شیمیایی ندارد. با الکل نمی توانید این کار را انجام دهید. برای مراقبت از صفحه نمایش و قاب این دستگاه باید از مایعات و دستمال های مخصوص استفاده کرد که توسط کارشناسان توصیه می شود.

 

چقدر این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
تیم تولید محتوا
تیم تولید محتوا

به دنبال ارائه اطلاعات کامل و بروز در زمینه تعمیر تلویزیون ها هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

پیشرو در زمینه تعمیر انواع تلویزیون در تهران و سرتاسر کشور