نمایندگی تلویزیون سونی

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی

معمولا مردم با تلویزیون برند سونی مشکلی ندارند اما اگر این اتفاق افتاد با نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی تماس بگیرید. انها تعمیرات با کیفیت و ارزان تلویزیون سونی را در تهران انجام خواهند داد، در تعمیر تلویزیون سونی همیشه عیب یابی رایگان داریم، صرف نظر از اینکه دستگاه را برای تعمیر تحویل می گیریم یا خیر.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی در تهران بیش از ۱۰ سال است که تعمیر تلویزیون در انواع مدل ها و تجهیزات دیجیتال مختلف را انجام می دهد. نمایندگی تلویزیون سونی مجهز به تجهیزات تشخیصی با دقت بالا، برنامه نویسان، ایستگاه های لحیم کاری و غیره است. انها انبار خود را از قطعات یدکی اصلی که مستقیماً توسط تولید کنندگان عرضه می شود پر می کنند. در نمایندگی تلویزیون سونی خدمات بدون واسطه انجام می شود که به انها امکان می دهد جذاب ترین قیمت ها را ارائه دهند.

نمایندگی تلویزیون سونی

مزیت های تعمیر در نمایندگی تلویزیون سونی

  • تشخیص رایگان حتی در صورت رد تعمیر.
  • تحویل رایگان تلویزیون به مرکز خدمات.
  • سال ها تجربه در تعمیرات
  • ارائه ضمانت
  • ارائه خدمات حتی در روز های تعطیل
  • تعمیر در نمایندگی تلویزیون سونی
  • در طول سال‌ها، بیش از ۱۰۰۰ تلویزیون سونی را با موفقیت بازیابی کرده‌اند و تجربه گسترده‌ای در رفع تمام مشکلات مربوط به این برند را دارند. انها به کمک انبار بزرگ لوازم جانبی اصلی تلویزیون سونی تعمیرات را سریع و مقرون به صرفه از نظر هزینه انجام می دهند.در نمایندگی تلویزیون سونی مدل های قدیمی پلاسما نیز تعمیر می شود.

در نمایندگی تلویزیون سونی در تهران

سعی می کنیم با درک اهمیت تلویزیون سونی در زندگی مردم، تعمیر تلویزیون سونی را در سریع ترین زمان انجام بدهند. با این حال، همه چیز آنطور که می خواهید سریع و آسان نیست. تشخیص ۱-۲ روز طول می کشد، به همان میزان زمان برای باز کردن تلویزیون نیز نیاز است. ممکن است کمی زمان بیشتری برای تعمیر برد اصلی و کابل ها، جایگزینی تراشه ها صرف شود – از ۱ تا ۵ روز. البته در نمایندگی تلویزیون سونی تعمیرات فوری با هماهنگی قبلی (مشروط به وجود لوازم یدکی لازم در انبار) امکان پذیر است.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی

اگر تلویزیون سونی شما به طور ناگهانی کار نکرد یا اصلاً روشن نشد، مشکل را به نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی گزارش دهید. انها آماده تعمیر لوازم الکترونیکی خانگی در خانه شما هستند، این خدمات می تواند توسط ساکنان نه تنها در تهران، بلکه در شهرک های مجاور نیز استفاده شود. در تهران به اندازه کافی تکنسین وجود دارد، بنابراین لازم نیست در صف منتظر بمانید. تعمیر در روز درخواست شما آغاز و پایان می یابد. ما طیف گسترده ای از قطعات سونی را در اختیار شما قرار می دهیم، بنابراین می توانید مطمئن باشید که تکنسین های نمایندگی تلویزیون سونی فقط از قطعات اصلی برای تعمیر استفاده می کنند.

تعمیر تلویزیون سونی در محل

برای تعمیر سریع، کارآمد و ارزان تلویزیون سونی، درخواست خود را به صورت آنلاین پر کنید یا با نمایندگی تلویزیون سونی تماس بگیرید. در مورد ماهیت مشکل (علائم اصلی) به انها بگویید و استاد اجزای اصلی و ابزار مناسب را برای رفع آن انتخاب خواهد کرد. تشخیص و نگهداری در یک جلسه انجام می شود و بیش از چند ساعت طول نمی کشد. از آنجایی که تعمیر در خانه شما انجام می شود، می توانید کار استاد را کنترل کنید و سوالات خود را بپرسید.

تعمیر تلویزیون سونی در تهران

نمایندگی تلویزیون سونی

لوازم خانگی سونی نه تنها به خاطر ماندگاری خارق‌العاده‌شان، بلکه به دلیل عملکرد قدرتمندی که برای تولیدکنندگان دیگر در دسترس نیست، مشهور هستند. تلویزیون های سونی بسیار محبوب هستند. آنها با تصویری غنی و متضاد متمایز می شوند و همه اینها به دلیل فناوری ها و نوآوری های پیشرفته ای است که هر ساله توسط این شرکت معرفی می شود.

تلویزیون های سونی دستگاه های پیچیده ای هستند که فقط باید توسط یک تکنسین بسیار با تجربه انجام شود. در نمایندگی تلویزیون سونی این سرویس منحصراً توسط تکنسین های حرفه ای انجام می شود. تلویزیون های سونی براویا از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و خود را ثابت کرده اند. تعمیر تلویزیون سونی براویا را فقط می توان به متخصص باتجربه سپرد و چنین استادی را می توان در مرکز خدمات نمایندگی تلویزیون سونی یافت.

هزینه تعمیر در نمایندگی تلویزیون سونی

هزینه تعمیر تلویزیون تنها پس از تشخیص قابل تعیین است. تکنسین بعد از اینکه بازدید انجام داد و علت خرابی را یافت و به نمایندگی تلویزیون سونی اطلاع داد، هزینه تقریبی تعمیر تلویزیون را از طریق تلفن به شما اطلاع می دهد. قیمت تعمیر تلویزیون SONY در نمایندگی تلویزیون سونی عینی و شفاف می باشد. برای تعیین و محاسبه نوع سرویس چند سوال مطرح می کنیم. بر اساس داده های دریافتی، نوع تعمیر را تعیین می کنیم: تعویض، نقص یا تعمیر.

نمایندگی تلویزیون سونی را درحد ممکن در محل تعمیر می کند که به طور قابل توجهی در زمان و هزینه شما برای حمل تلویزیون به مرکز خدمات صرفه جویی می کند. هنگام تماس با مرکز خدمات ما، اپراتور به دقت به صحبت های شما گوش می دهد، شما را در مورد خرابی احتمالی و هزینه تعمیر راهنمایی می کند و یک تکنسین واجد شرایط را برای شما ارسال می کند.

تعمیرات در نمایندگی تلویزیون سونی

گارانتی تمام تلویزیون ها به پایان می رسد و اگر خرابی درست پس از پایان گارانتی رخ داده باشد، باید به دنبال شرکت یا صنعتگران خصوصی باشید که تلویزیون را تعمیر کنند. اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که باز هم از نمایندگی تلویزیون سونی کمک بگیرید زیرا که انها از تجربه کافی و قطعات با کیفیت برخوردارند. در فرآیند کار، تکنسین ها از قطعات با گارانتی سازنده استفاده می کنند که به مشتری اطمینان بیشتری در زمینه تأثیر طولانی مدت تعمیرات می دهد.

تعمیر منبع تغذیه تلویزیون سونی

مانند هر تجهیزات الکتریکی دیگری، تلویزیون ممکن است در نامناسب ترین لحظه از کار بیفتد. اما دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد، زیرا در گذشته زمان هایی وجود دارد که تشخیص و تعمیرات فقط در یک مرکز خدمات انجام می شد که زمان و هزینه زیادی را صرف می کرد. امروز وضعیت به‌طور چشمگیری تغییر کرده است. شما با نمایندگی تلویزیون سونی تماس می‌گیرید و مهندسان نمایندگی تلویزیون سونی بی‌درنگ برای بازرسی بصری و تشخیص کامل در محل شما حضور به عمل می اورند.

منابع تغذیه در تلویزیون های مدرن را می توان در مدار کلی تلویزیون قرار داد یا در بردهای جداگانه قرار می گیرد. دلایل زیادی برای از کار افتادن تلویزیون وجود دارد، اما شایع ترین دلیل طبق آمار مرکز خدمات ما، خرابی منبع تغذیه است.

چرا منبع تغذیه تلویزیون خراب می شود؟

متداول ترین دلیل برای توقف عملکرد تلویزیون سونی، نوسانات برق است. برای منفجر شدن فیوز در برد یا خراب شدن سایر اجزاء فقط یک نوسان برق لازم است. پس از آن، دستگاه خاموش می شود یا خیلی آهسته شروع به کار می کند، به طور ناگهانی به خودی خود خاموش می شود، بنابراین بدون تعمیر حرفه ای قطعا نمی توانید این کار را انجام دهید که در نمایندگی تلویزیون سونی این کار امکان پذیر است. قبل از انجام این سرویس، متخصصین سرویس باید دستگاه را بررسی کنند. بررسی شامل:

  • بازرسی دقیق برد، به شما امکان می دهد ریزترک ها یا عیوب بزرگ، آسیب به مسیرهای رسانا یا تماس ها را پیدا کنید.
  • تشخیص با استفاده از تجهیزات کنترل و اندازه گیری که انحراف پارامترهای اجزا را از مقادیر عادی تشخیص می دهد.

برای پاسخ دقیق به سوالات در مورد هزینه نصب یک قطعه جدید، زمان ورود تکنسین و مدت زمان رسیدگی به عیب یابی با نمایندگی تلویزیون سونی تماس بگیرید. ما همچنین در مورد عملکرد روان گیرنده های تلویزیون سونی و تنظیمات آن ها مشاوره ارائه می دهیم.

چرا تعمیرات باید در نمایندگی تلویزیون سونی انجام شود؟

هر دستگاه الکترونیکی مدرن با منبع تغذیه، تغذیه می شود و جریان را به اجزای مادربرد و سایر قطعات می رساند و در برابر اتصال کوتاه محافظت می کند. در صورت خرابی، دستگاه به سادگی روشن نمی شود یا به طور خود به خود خاموش می شود. در چنین شرایطی تنها راه حل مشکل تعویض پاور است. در تعمیر باما، متخصصان خدمات ما آماده هستند تا تعویض و یا تعمیر برد پاور و یا همان منبع تغذیه را انجام دهند.

در مواردی که تورم خازن ها، سایش فیزیکی مقاومت ها، دایودها و ترانزیستورها، خرابی استابلایزر یا سایر اجزای PSU وجود داشته باشد، می توان آن را تعمیر کرد و گیرنده تلویزیون را به حالت عادی بازگرداند. اکا در بعضی موارد تعمیر منبع تغذیه بسیار گران تر از تعویض ان باشد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم زمان را هدر ندهید و فقط  قطعه جدید را نصب کنید.

هزینه تعویض منبع تغذیه تلویزیون سونی در نمایندگی تلویزیون سونی بسته به مدل گیرنده LCD یا LED و همچنین قیمت قطعه دارد که محاسبه می شود. در نمایندگی تلویزیون سونی، چندین سرویس کاملاً رایگان دریافت خواهید کرد:

  • بازدید رایگان کارشناس به آدرس مشخص شده
  • حمل و نقل رایگان به کارگاه جهت عملیات تعمیر با استفاده از تجهیزات مدرن
  • تشخیص خرابی رایگان

شما فقط برای کارهای انجام شده برای تعمیر تلویزیون هزینه پرداخت می کنید، نه برای خدمات اضافی، که باعث صرفه جویی در پول می شود.

در مورد پنل شکسته، اغلب خرید یک تلویزیون جدید سودآورتر است، بنابراین ما با چنین تعمیراتی سروکار نداریم. همچنین کنترل تلویزیون، همچنین تلویزیون های دارای نوار و لکه های روی صفحه نمایش را برای تعمیر نمایندگی تلویزیون سونی نمی پذیرد.

چقدر این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
تیم تولید محتوا
تیم تولید محتوا

به دنبال ارائه اطلاعات کامل و بروز در زمینه تعمیر تلویزیون ها هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

پیشرو در زمینه تعمیر انواع تلویزیون در تهران و سرتاسر کشور