تعمیر تلویزیون سونی

در منزل و محل

در حضور مشتری با گارانتی شرکتی

تعمیر با ما، یک برترین مرجع در عرصه تعمیر تلویزیون‌ سونی در نقاط مختلف ایران است. یکی از بزرگترین اصول ما، ارائه گارانتی معتبر و کامل برای تمامی تعمیرات انجام شده بر روی تلویزیون‌های سونی می‌باشد. تعمیرات ما تنها با استفاده از قطعات اورجینال صورت می‌گیرند، که از کیفیت بالا و عملکرد استثنایی را تضمین می‌کند، تا تجربه‌ی بازی، تماشای فیلم و… خود را با کیفیت بهتری تجربه کنید. خدمات ایاب و ذهاب رایگان ما به شما اطمینان می‌دهد که دیگر نگران هزینه‌های ناخواسته و زمان‌بر برای حمل و نقل تلویزیون خود نخواهید بود و ما تضمین می‌کنیم که تلویزیون شما با ایمنی و کارایی بازگردانده می‌شود. تکنسین‌های ما، با سابقه‌، حرفه‌ای و دارای مهارت‌های فراوان در زمینه تعمیر تلویزیون‌های سونی می‌باشند.

هر یک از تکنسین‌های ما دارای گواهینامه‌ها و تخصص‌های لازم برای انجام بهترین تعمیرات هستند. همچنین، آموزش‌های مداوم و بروزرسانی‌های فنی، آن‌ها را در جریان آخرین تکنولوژی‌ها و متدهای تعمیر قرار می‌دهد. هدف ما ارتقاء به کیفیت، بهبود روزافزون خدمات و بهترین تجربه‌ی کاربری است. با ما تماس بگیرید و شاهد حرفه‌ای‌ترین خدمات تعمیر تلویزیون سونی باشید. به شما قول می‌دهیم که از تجربه‌ی خرید و تعمیری ناب ما لذت خواهید برد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی

اگر کیفیت تعمیرات و استقاده از  قطعات اورجینال براتون مهمه حتما نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی را انتخاب کنید.

مراحل ثبت درخواست

خرابی های رایج تلویزیون سونی

اگر ایرادات تلویزیون سونی خیلی جزئی و در حد یک مشکل سطحی باشد و اگر شما از قبل درمورد علت بوجود آمدن آنها و یا رفعشون اطلاع داشته باشید می توانید خودتان برای رفع آنها اقدام کنید. در صورتی که هر کدام از خرابی های تلویزیون سونی را که در ادامه به شما معرفی می کنیم را مشاهده کردید، پیش از ارتباط با تکنسین بهتر است که موارد گفته شده را بررسی کنید و در صورتی که ایراد برطرف نشد، با متخصص تعمیر تلویزیون سونی تماس بگیرید.

در ادامه لیستی از انواع خرابی های رایج تلویزیون سونی برایتان آماده کرده ایم و همچنین به صورت جداگانه درمورد هر کدام از آنها برایتان توضیح می دهیم.

  • نشان دادن خطوط عمومی بر روی صفحه نمایش نمایشگر
  • تلویزیون تصویر دارد اما صدا ندارد
  • به صورت ناگهانی خاموش میشود
  • تصویر به صورت کشیده نشان داده می شود.
  • صفحه تلویزیون آبی، سبز و یا سیاه است
  • صدا و تصویر تلویزیون هماهنگ نیست.
  • صفحه نمایشگر خیلی تاریک است.
  • تلویزیون به وای فای متصل نمیشود.
  • تصویر تلویزیون سونی قطع و وصلی دارد.
  • تصویر تلویزیون برفکی و یا شطرنجی است.
  • صفحه نمایش تلویزیون شکسته است.

نشان دادن خطوط عمودی روی صفحه نمایش

اگر دلیل چنین مشکلی ضربه و یا آبخوردگی باشد، امکان تعمیر تلویزیون سونی وجود ندارد و شما باید برای تعویض و یا خرید یک دستگاه جدید اقدام کنید. بهتر است برای جلوگیری از نوسانات، از یک محافظ استفاده کنید و اگر برد تیکان و یا خازن های پنل آسیب دیده است، این قطعات را عوض کنید.

تلویزیون سونی تصویر دارد اما صدا ندارد.

برای مشخص کردن علت و یا رفع خرابی باید موارد زیر را بررسی کنید :

  • چک کنید که آیا تلویزیون روی حالت بیصدا قرار نداشته باشد.
  • تمامی کابل ها را بررسی کنید که در جای درست خود وجود داشته باشند.
  • شاید بلندگوها خراب شده باشد؛ که در چنین شرایطی باشد تعمیرکار تلویزیون سونی این موارد را بررسی کند.
  • اگر علت خرابی برد اصلی باشد، باید سریعا تعمیر و یا تعویض شود.

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

علت خاموش شدن تلویزیون، گاهی به دلیل وجود مشکل در برد پاور یا مین برد باشد. برای رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون بررسی کنید که تایمر فعال نباشد و اتصالات به درستی برقرار باشد. در صورت وجود برطرف نشدن مشکل باید دستگاه از نظر سخت افزاری بررسی  شود.

صفحه تلویزیون سونی آبی، سبز و یا سفید است.

این مشکل در دو شرایط اتفاق می افتد

  1. تلویزیون سیگنال درستی دریافت نکند و یا کابل hdmi خراب باشد. اگر از سالم بودن کابل خود مطمئن هستید به گزینه بعدی مراجعه کنید.
  2. خرابی برد تیکان: برد تیکان مسئولیت وضوح تصویر و رنگ را برعهده دارد. اگر در رنگها تلویزیون شما مشکل دارد برد تیکان را بررسی کنید.

صفحه نمایش خیلی تاریک است

اگر تلویزیون شما تاریک است و  نوری از خود ندارد ابتدا به تنظیمات تلویزیون رفته و نور آن را بررسی کنید. اگر نور تلویزیون درست و مشکلی ندارد باید بک لایت بررسی شود. بک لایت دستگاه وظیفه نور رسانی به تصویر دارد. البته تلویزیون سونی با چشمک زدن چراغ پاور خرابی خود را نشان میدهد. اگر تلویزیون شما 6 چشمک میزند خرابی در نور پس زمینه یا همان بک لایت است.

عدم اتصال تلویزیون به وای فای

برای معرفی مهم ترین علت های این مشکل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • رمز وای فای به درستی وارد نشده است
  • تنظیمات زمان و تاریخ مشکل دارد
  • فاصله مودم و یا تلویزیون زیاد است
  • تلویزیون ویروسی شده
  • اتصالات اینترنت مشکل دارد.

تصویر تلویزیون قطع و وصل می شود

علت قطع و وصل شدن تلویزیون سونی چند مشکل دارد  اگر سلامت از اتصالات خود مطمئن هستید باید به بررسی پنل دستگاه بپردازیم. پنل همان صفحه تمایشگر مشکی روی تلویزیون است. در بسیاری موارد خرابی در فلت های پنل و یا آدرس برد باعث قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون می شود. اگر نیاز به کارشناسی دستگاه یا تعمیر تلویزیون سونی دارید می توانید با شرکت تعمیر با ما تماس بگیرید.

صفحه نمایش تلویزیون سونی شکسته است.

اگر صفحه نمایشگر سونی شکسته است، امکان تعمیر وجود ندارد و باید آن را تعویض کنید. لازم است به این مورد توجه کنید که هزینه تعویض صفحه نمایش سونی بالاست و صرفه اقصادی ندارد و بهتر است که برای خرید یک دستگاه جدید اقدام کنید.

هزینه تعمیر تلویزیون سونی

عواملی مانند نوع مشکل، مدت زمان تعمیر، قطعات مصرفی، سطح تجهیزات، مدل تلویزیون و … بر روی قیمت تعمیر تلویزیون سونی تاثیر می گذارد. بهترین راه برای مشخص کردن هزینه تعمیر تلویزیون سونی این است که مشکل نمایشگر خود همراه با خطاها و همراه با جزئیات با کارشناسان تعمیرات تلویزیون سونی در میان بزارید تا آنها بتوانند با توجه به عوامل موثر هزینه را برآورد کنند. اما در ادامه جدولی را برایتان آماده کرده ایم که پیش از تعمیر تلویزیون سونی می توانید از هزینه های تعمیر تلویزیون سونی مطلع شوید. عواملی که می‌توانند بر تعیین هزینه تعمیر تلویزیون سونی موثر باشند، ممکن است شامل موارد زیر باشند:

  1. نوع خطا: نوع خطا و میزان تعمیراتی که برای تعمیر آن نیاز است، می‌تواند بر هزینه تعمیرات تلویزیون سونی تأثیر بگذارد. مثلاً، اگر نیاز به تعویض قطعات خاصی دارید، هزینه تعمیر بیشتری را در پی خواهید داشت.
  2. قطعات مصرفی: ممکن است نیاز به تعویض قطعات مصرفی در تلویزیون سونی باشد. هزینه قطعات مصرفی بر هزینه تعمیر تلویزیون سونی تأثیر می گذارد.
  3. سطح تجهیزات: تجهیزات و ابزارهای مورد استفاده در تعمیر تلویزیون سونی، می‌تواند بر هزینه تأثیر بگذارد. اگر شرکت تعمیراتی از تجهیزات پیشرفته و مدرن استفاده می‌کند، هزینه تعمیر احتمالاً بیشتر خواهد بود.
  4. نوع تلویزیون و اندازه آن: نوع تلویزیون سونی نیز می‌تواند بر هزینه تعمیر تأثیر بگذارد. به طور کلی، تلویزیون‌هایی با سایز بزرگتر، تکنولوژی جدیدتر و سایر ویژگی‌های فنی پیشرفته ،هزینه بیشتری برای تعمیر خواهند داشت.

با توجه به عوامل فوق، بهترین روش برای تعیین هزینه تعمیر تلویزیون سونی ،این است که با تکنسین صحبت کرده و اطلاعات کافی در مورد خطا و مشکلات دستگاه، نوع تلویزیون را در اختیار تکنسین قرار دهیم تا بر اساس آن از هزینه تقریبی تعمیر تلویزیون سونی مطلع شوید.

32″ تا 40″
40″ تا 42″
46″ تا 48″
55″ تا 50″
58″ تا 65″
تعمیر بک لایت
1.300 تا 2.700
2.000 تا 3.500
2.500 تا 3.500
2.800 تا 4.500
4.500 تا 6.500
تعمیر مین برد
1.700 تا 2.300
2.500تا 3.000
2.700 تا 3.700
3.500 تا 5.500
4.000 تا 6.000
تعمیر برد پاور
1.000 تا 2.000
2.000 تا 3.000
3.000 تا 4000
3.500 تا 4.500
4.500 تا 5.500
تعمیر برد تیکان
800 تا 2.000
2.800 تا 3.500
3.200 تا 3.700
3.500 تا 4.300
4.500 تا 5.500
تعمیر پنل
1.000 تا 2.500
2.500 تا 3.500
3.500 تا 3.700
3.700 تا 4.000
4.500 تا 5.500

تعمیر تلویزیون سونی در محل

اگر در هنگام تماشای فوتبال و یا سریال مورد علاقه تان تلویزیون به صورت ناگهانی خراب شد و مشکل پیدا کرد میتوانید بدون هیچ نگرانی و اضطراب با شماره های مندرج شده در سایت تماس بگیرید و پس از ثبت درخواست برای تعمیر تلویزیون سونی در محل، کارشناسان سایت تعمیر با ما فورا خود را در محل حاضر می کنند؛ فرقی ندارد محل زندگی شما باشد یا محل کار. مهم ترین مزیت خدمات تعمیر تلویزیون در این شرکت ما این است که شما بدون هزینه کردن برای حمل و نقل و یا رفت و آمد می توانید از تعمیرکاران حرفه ای این بخش درخواست کنید تا برای رفع مشکل حضورا اقدام کنند.

تعمیر تلویزیون سونی
فیلم شماره 4

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی، یکی از شرکت‌های معتبر تعمیر تلویزیون سونی است که به شما امکان می‌دهد تا اگر تلویزیون سونی شما خراب شده است، به سادگی و با قطعات اورجینال آن را تعمیر کنید. اگر تلویزیون سونی شما خراب شده است و به دنبال یک راه حل سریع و قطعی برای تعمیرات تلویزیون سونی خود هستید، استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی، بهترین گزینه است.

یکی از مزایای انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی، این است که شما به یک متخصص تعمیر تلویزیون سونی واقعی دسترسی دارید. این افراد دارای دانش فنی و تجربه کافی در تعمیر تلویزیون‌های سونی هستند و به راحتی می‌توانند هر گونه خرابی را تشخیص دهند و برای رفع آن اقدام کنند. یکی دیگر از مزایای انتخاب نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی، این است که شما قادر خواهید بود تا از قطعات اصلی سونی استفاده کنید. این نیزبه شما اطمینان می‌دهد، که قطعات تعویضی از کیفیت بالا و مربوط به برند سونی هستند و احتمال خرابی مجدد کمتر می‌شود.

تعمیرگاه مجاز تلویزیون سونی

شرکت  “تعمیر با ما” با بیش از 14 سال سابقه در تعمیر تلویزیون های سونی، یکی از تعمیرگاه های مجاز تعمیر تلویزیون در تهران است. تیم تخصصی و مجرب ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی، باعث می شوند تلویزیون شما به حالت اولیه خود بازگردد و مشکلات آن برطرف شود
با تجربه و دانش بالای ما، مفتخریم که به مشتریانمان خدماتی ارائه دهیم که بهترین ممکن باشد. اگر شما به دنبال یک تعمیرگاه مجاز تلویزیون سونی با کیفیت هستید،” تعمیر با ما” بهترین گزینه برای شماست. با ما تماس بگیرید و با ما همکاری کنید تا مشکلات تلویزیون شما حل شود.

تعمیر تلویزیون سونی در تهران

تعمیر تلویزیون سونی در تهران و مناطق اطراف آن یکی از مهم ترین خدمات ما می باشد. داشتن تجهیزات حرفه ای، ایستگاه های لحیم کاری، تجربه کاری بالا در این زمینه این امکان را فراهم کرده است که بتوانیم تلویزیون شما در کمترین زمان و همراه با گارانتی معتبر تعمیر کنیم. پس اگر در تهران به دنبال بهترین تعمیرکار تلویزیون سونی می گردید باید این نکته را به شما یادآور کنم که ما در مجموعه تعمیر با ما توانسته ایم با حرفه ای ترین تکنسین های مربوط به تعمیر تلویزیون سونی همکاری داریم و شما می توانید برای بهره مندی از تجربه و دانش این افراد در جهت درست کردن تلویزیون سونی با ما در ارتباط باشید.

تعمیر تلویزیون سونی

تعمیر تلویزیون سونی در کرج

شرکت” تعمیر با ما” با بیش از 14 سال تجربه در تعمیر تلویزیون های سونی در کرج آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. “تعمیر با ما” افتخار دارد که با تیمی مجرب و حرفه‌ای از تعمیرکاران و مهندسان الکترونیکی، درنگهداری و تعمیر تلویزیون‌ سونی در کرج به مشتریان خود خدمت رسانی کند. ما از قطعات و لوازم جانبی با کیفیت بالا استفاده می‌کنیم و بهترین روش‌های تعمیر را اجرا کرده تا تلویزیون شما را به بهترین شکل تعمیر کنیم. یکی از مزایای تعمیر با ما، سرعت در ارائه خدمات است. ما به سرعت به شما پاسخ می‌دهیم و در اسرع وقت، برای تعمیر تلویزیون شما آماده خدمت رسانی هستیم. همچنین، ما تلاش می‌کنیم تا تعمیر تلویزیون شما را در محل خود انجام دهیم تا شما نیازی به حمل و نقل تلویزیون خود به مکان دیگری نداشته باشید.

در نهایت، ما از تکنولوژی روز دنیا برای تعمیر تلویزیون‌های سونی استفاده می‌کنیم و به روز بودن با آخرین تکنولوژی‌های تعمیر تلویزیون‌ها، برای ما بسیار مهم است. ما همیشه در حال آموزش و به‌روزرسانی مهارت‌های تعمیر تلویزیون‌های سونی هستیم تا به بهترین شکل ممکن برای تعمیر تلویزیون شما در کرج، آماده باشیم. در نتیجه، با انتخاب “تعمیر با ما “برای تعمیرات تلویزیون سونی خود در کرج، می‌توانید بهترین خدمات تعمیر تلویزیون سونی را با قیمت مناسب و با کیفیت بالا دریافت کنید. شما می‌توانید با ما تماس بگیرید و  به راحتی، خدمات تعمیرات تلویزیون سونی خود را در کرج بما بسپارید. با تشکر از انتخاب شما.

به تعمیرکار تلویزیون سونی نیاز دارید؟

با تجربه و دانش بالای ما، ما مفتخریم که به مشتریان خود خدماتی با کیفیت و رضایت بخش ارائه دهیم. اگر شما به دنبال یک تعمیرکار تلویزیون سونی هستید، ما به شما توصیه می کنیم که با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک خواهیم کرد تا مشکلات تلویزیون شما حل شود.

تعمیر تلویزیون سونی

تعمیر تلویزیون سونی در منزل تنها با یک تماس

اکثر مشتریان کسانی هستند که درخواست تعمیر تلویزیون سونی در منزل را دارند و به هر دلیلی امکان خروج از منزل و یا امکان جابجایی تلویزیون را ندارند. ما در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی با در نظر گرفتن این مشکل بهترین راه حل را ارائه داده ایم. اعتماد به تیم تخصصی تعمیر با ما در تعمیر تلویزیون سونی در محل و بهره مندی از بهترین قیمت ها و گارانتی رضایت مشتری؛ توانسته رضایت مشتریان زیادی را به همراه داشته باشد. پس اگر برای نمایشگر خانگی سونی درخواست تعمیر تلویزیون سونی دارید، همین حالا با تیم پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی یا تعمیر کار؟!

پس از مشاهده خرابی در تلویزیون سونی حتما به این فکر افتاده اید که بهترین نمایندگی تعمیرتلویزیون سونی در تهران را پیدا کنید. اما پیش از آن بهتر است مقایسه ای در رابطه با رفتن به نمایندگی و یا کمک گرفتن از یک تعمیرکار حرفه ای سونی داشته باشید. قطعا زمان پیدا کردن برای تعمیرکار آن هم فردی که تخصص کافی داشته باشد و شما از بابت مهارت آن اطمینان داشته باشید و هزینه ها و سختی ها بابت جابجایی تلویزیون شما را از چنین کاری منصرف می کند و بهتر است به دنبال بهترین تعمیرکار تلویزیون سونی باشید. البته نیازی نیست از افراد پرس و جو کنید و یا زمان خود را برای پیدا کردن چنین فردی اختصاص دهید زیرا در مجموعه تعمیرباما چنین فردی منتظر خدمت رسانی به شماست و فقط کافی است درخواست خود را برای دریافت خدمات تعمیر تلویزیون سونی و کمک گرفتن از تعمیرکار برای حضور در محل ثبت کنید.

وجود تعمیرکار تلویزیون سونی خبره مهم ترین ویژگی تعمیر با ما

قطعا در تهران و یا هر شهر دیگری افراد زیادی در زمینه تعمیر تلویزیون سونی فعالیت دارند، اما اطمینان نسبت به تخصص آنها کار چندان راحتی نیست و یک انتخاب اشتباه می تواند منجر به خرابی های بیشتر و در آخر خرید تلویزیون جدید سونی شود. پس برای پیشگری از چنین مشکلی بهتر است به سراغ افرادی بروید که تخصص آنها ثابت شده است و تضمین و گارانتی بابت خدمات ارائه شده وجود دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های سایت تعمیرباما این است که تعمیرکاران خبره و کاربلد را استخدام کرده است تا بتواند بهترین خدمات را در زمینه تعمیر تلویزیون سونی ارائه دهد.

سخن نهایی :

تعمیر تلویزیون سونی زمانی به یک امر مهم تبدیل می شود که شما یکی از نشانه های خرابی تلویزیون سونی، مانند روشن و خاموش شدن ناگهانی، داشتن تصویر بدون صدا و یا بالعکس، بروز خطوط عمودی در نمایشگر، کار نکردن ریموت و … مواجه شوید و پس از به کارگیری راهکاری های عملی و ساده نتوانید مشکل را حل کنید. بهترین راه حل در چنین شرایطی این است که به نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در محل و یا محل کار مراجعه کنید و یا راهکار بهتر اینکه از یک تعمیرکار تلویزیون سونی بخواهید خود را در محل مورد نظر شما حاضر کند و نسبت به رفع مشکل و درست کردن تلویزیون سونی اقدام کند. در قسمت های بالاتر درمورد هزینه تعمیر تلویزیون سونی صحبت کرده ایم و بهتر است نیم نگاهی به آن داشته باشید.

شرکت تعمیر با ما بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات تعمیر تلویزیون سونی در کشور

شاید سوال شما باشد...

اگر تلویزیون شما صدا داره تصویر نداره به احتمال زیاد ایراد از بک لایت تلویزیون سونی هست اش. بک لایت های تلویزیون های LED به صورت نوار های LED بار هستند نوع دیگر تلویزیون های LCD هستند که از مهتابی های ظریفی در پشت استفاده می شوند. در دو نوع تلویزیون ها امکان سوختن نور پس زمینه به مرور زمان وجود دارد. با تعویض نور پس زمینه تلویزیون شما مثل روز اول کار خواهد کرد.

دلایل زیادی برای روشن نشدن تلویزیون وجود دارد از خرابی کابل پاور گرفته تا برد پاور و مین برد. بررسی دلیل روشن نشدن تلویزیون سونی بسیار پیجیده می باشد.

این مشکل بیشتر در تلویزیون های جدید و هوشمند اتفاق می افتد. به دلیل کندی سرعت اینترنت مراحل اپدیت کامل نشده و تلویزیون نمی تواند خود را شناسایی کند.

به مرور زمان و استفاده از تلویزیون گرد خاک وارد بلندگوها شده و ان را خراب می کند در بسیاری از موارد دیده شده که به علت استفاده مکرر و صدای بلند بلندگو دستگاه پاره شده است. اسن ها ایرادات ساده تلویزیون می باشند و با تعویض ان تلویزیون مثل روز اول از کار می افتد.

به دلیل نوسانات برق و جریانات ولتاژ بالا اسیب زیادی به پاور دستگاه می رسد. این تق تق و روشن نشدن در اکثر موارد به دلیل خرابی برد پاور می باشد. 

ثبت درخواست

برای ثبت درخواست شما می توانید با شماره درج شده بر روی سایت تماس بگیرید و با اعلام مشکل دستگاه خود و مدل آن درخواست خود را ثبت کنید.

فرم آنلاین درخواست تعمیرکار

چقدر این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

6 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید من برای تعمیر تلویزیون سونیم به کمک نیاز دارم ولی میخوام در محل انجامش بدید امکانش هست؟

    1. سلام زنده باشید لطفا از طریق یکی از شماره تلفن های وبسایت با ما تماس بگیرید و آدرس خودتون برای ما ارسال کنید ما تکنیسین های شرکت برای تعمیر تلویزیون سونیتون به محلتون اعزام میکنیم.

    1. برای اطلاع از هزینه تعمیر تلویزیون سونی که صدا دارد تصویر ندارد بهتر است با شماره درج شده بر روز سایت تماس بگیرید و بعد از مطلع ساختن تکنسین تعمیر تلویزیون سونی از مدل دستگاه از قیمت تعمیر بک لایت دستگاه مطلع شوید

  2. سلام ببخشید من یه تلویزیون سونی ۴۰ اینچ دارم که ۴ تا چشمک میزنه می خواستم ببینم تعمیر تلویزیون سونی که این اشکال داره هزینه اش چقدره؟

    1. دوست عزیز برای ثبت درخواست تعمیر تلویزیون سونی با شماره های روی سایت تماس بگیرید و مدل کامل دستگاه خود را به اطلاع همکاران برسانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

پیشرو در زمینه تعمیر انواع تلویزیون در تهران و سرتاسر کشور