ریست کردن تلویزیون ال جی

چگونه ریست کردن تلویزیون ال جی را انجام دهیم ؟ چه زمانی به کد ریست تلویزیون ال جی نیاز داریم؟ جهت پاسخ به این سوالات ما را تا پایان این مطلب مفید همراهی کنید. حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید دستگاه های الکترونیکی خود مانند گوشی هوشمند، لپ تاپ، تلویزیون، تبلت و… را برای اهداف مختلفی از جمله رفع مشکل هنگ کردن ریست کرده و آن ها را به حالت بازگشت به تنظیمات کارخانه ای بر گردانید.

البته این نکته قابل ذکر است که این عمل صرفا برای بازگشت نرم افزاری اطلاعات دستگاه به حالت پیشفرض بوده و نمی توان آن را فرایندی تعمیری در نظر داشت. تلویزیون های ال جی به دلیل کیفیت بسیار خوب و تکنولوژی پیشرفته خود در سال های اخیر سهم زیادی از بازار جهانی تلویزیون های نسل هوشمند را به خود اختصاص داده اند.

تعمیر با ما در این مقاله قصد دارد ریست کردن تلویزیون ال جی را، که به یکی از برند های محبوب در میان مردم کشور های مختلف از جمله ایران تبدیل شده است، به زبانی ساده به شما عزیزان آموزش دهد. در ادامه با ما همراه باشید.تعمیر با ما تخصصی ترین کادر تعمیر تلویزیون در ایران خدمات تعمیر تلویزیون ال جی را به شما با گارانتی شرکتی ارائه می دهد.

ریست کردن تلویزیون ال جی

ریست کردن تلویزیون ال جی درست شبیه به چیزی است که در ریست یک تلفن همراه روی می‌دهد. اگر از کاربران گوشی‌های هوشمند باشید حتماً با اصطلاح ریست کردن گوشی موبایل آشنا هستید. ریست کردن، گوشی را به تنظیمات کارخانه‌ای بازمی‌گرداند و کلیه دستکاری‌هایی را که کاربر در تنظیمات دستگاه اعمال کرده، بی‌اثر می‌سازد. این درست همان اتفاقی است که در ریست کردن تلویزیون LG روی می‌دهد.

ریست کردن تلویزیون، دستگاه را تنظیماتی بازمی‌گرداند که در مرحله پس از تولید و قبل از اولین استفاده دا در ریست کردن تلویزیون ال جی تمام تنظیماتی که کاربر بر روی دستگاه اعمال کرده، به حالت اول برمی گردد. برای مثال برخی اطلاعات تلویزیون نظیر کانالهای جستجو شده پاک می‌گردد و تنظیماتی مانند رنگ و نور در حد وسط قرار می گیرد. باید توجه داشت که هدف اصلی در ریست فکتوری تلویزیون، بازگشت نرم افزاری اطلاعات تلویزیون به حالت پیشفرض است و این گزینه هیچ کارکردی بعنوان تعمیر تلویزیون ندارد.

پیشنهاد تعمیر با ما به شما قبل از آموزش ریست کردن تلویزیون ال جی این است که قبل از اقدام به اینکار از تصمیمتان برای بازگشت تلویزیون خود به حالت اولیه کارخانه مطمئن شده سپس اقدام به این کار کنید و چنانچه در هر کدام از مراحل دچار مشکل شدید با نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تعمیر با ما تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان و متخصصان جهت راه اندازی مجدد دستگاه خود استفاده کنید.

 

ریست کردن تلویزیون ال جی

آموزش ریست کردن تلویزیون ال جی

ریست کردن تلویزیون ال جی LG کار چندان دشواری نیست و با اندک دستکاری در تنظیمات دستگاه قابل انجام است. در بخش زیر مراحل ریست کردن تلویزیون به صورت گام به گام و به صورت تصویری آموزش داده شده است.

  • تلویزیون ال جی خود را روشن نمایید و چنانکه در تصویر زیر نمایش داده شده است، در ریموت کنترل، دکمه setting را فشار دهید.
  • با فشردن دکمه تنظیمات، منوی نرم افزاری تنظیمات در تلویزیون ال جی به نمایش درخواهد آمد. در این مرحله لازم است تا آخرین گزینه نمایش داده در این منو را (گزینه سه نقطه) را برگزینید.
  • پس از انتخاب گزینه آخر (یا همان سه نقطه) دسترسی به تنظیمات دستگاه برای شما مقدور می‌گردد. برای ریست کردن تلویزیون ال جی، کافی است تا از میان گزینه‌های به نمایش در آمده، گزینه Reset to initial setting را برگزینید.

نکات مهم در ریست کردن تلویزیون ال جی

ریست کردن تلویزیون ال جی در برخی مدل های این برند و سایر برندهای تلویزیون می تواند باعث از دست رفتن اطلاعات و یا تغییراتی شود که قابل برگشت نباشد، ازین رو توصیه می‌شود پیش از انجام هر اقدامی با متخصصین بخش مشاوره تعمیر با ما در نمایندگی تلویزیون ال جی  تماس بگیرید و راهنمایی‌های مرتبط با این کار را دریافت نمایید. به طور کلی، تمامی تلویزیونها از هر برند و مدلی که باشند در منوی تنظیمات خود گزینه ای به نام reset factory یا تنظیمات کارخانه ای دارند که کارکرد آن بازگرداندن تلویزیون به تنظیمات اولیه (تنظیماتی که در مرحله پس از تولید و قبل از اولین استفاده در دستگاه اعمال شده) است.

در ریست کردن تلویزیونال جی تمام تنظیماتی که مصرف کننده آنها را تغییر داده به حالت اول برمی گردد؛ برخی از اطلاعات دستگاه مانند نتیجه جستجوی کانالهای دستگاه پاک می شود و تنظیماتی مانند رنگ و نور در حد وسط قرار می گیرند و برخی دیگر مانند میزان صدا بر اساس نظر طراحان دستگاه روی یک میزان متوسط رو به پایین قرار می گیرد.

مراحل کلی ریست کردن تلویزیون ال جی هوشمند شامل چیست؟

  1.  روشن کردن تلویزیون
  2.  انتخاب دکمه setting
  3. ورود به منوی نرم افزاری در تلویزیون
  4.  انتخاب گزینه نمایش داده در منو (سه نقطه)
  5.  پس از انتخاب این گزینه (سه نقطه) می توانید به تنظیمات دستگاه دسترسی پیدا کنید.
  6. برای ریست کردن تلویزیون ال جی از میان گزینه هایی که به شما نشان داده شده گزینه ی Reset to initial setting را انتخاب کنید.
  7. تلویزیون به حالت تنظیمات اولیه کارخانه ای باز می گردد.

تعمیرات تلویزیون ال جی

کارشناسان حاضر در مجموعه تعمیر با ما  قادر به تعمیر و تعویض تمامی قطعات تلویزیون‌های پلاسما، ال‌سی‌دی، تلویزیون‌های هوشمند و ال‌ ای‌ دی ال جی می‌باشند. کارشناسان تعمیر با ما تی وی در نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی طی دوره‌های تخصصی و کارشناسی، با مدل‌های گوناگون این دستگاه و عملکرد آن‌ آشنا شده و شیوه‌های نوینی را در تعمیر و اصلاح آن آموخته‌اند.

سوالات متداول:

مراحل کلی ریست کردن تلویزیون ال جی هوشمند شامل چیست؟

روشن کردن تلویزیون، انتخاب دکمه setting، ورود به منوی نرم افزاری در تلویزیون، و… جهت اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه تعمیر با ما نمایندگی تعمیرتلویزیون تماس حاصل بفرمائید.

آموزش ریست کردن تلویزیون ال جی چگونه است ؟ 

ریست کردن تلویزیون ال جی LG کار چندان دشواری نیست و با اندک دستکاری در تنظیمات دستگاه قابل انجام است. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با تعمیر با ما تماس بگیرید.

چقدر این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
تیم تولید محتوا
تیم تولید محتوا

به دنبال ارائه اطلاعات کامل و بروز در زمینه تعمیر تلویزیون ها هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

پیشرو در زمینه تعمیر انواع تلویزیون در تهران و سرتاسر کشور