تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی

مشکلات تلویزیون پلاسما ال جی را چگونه برطرف کنیم؟

مشکلات تلویزیون پلاسما ال جی در مجموعه تعمیر با ما که نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران را دارد به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام می شود. تلویزیون یکی از تجهیزاتی است که نه تنها در منازل بلکه در انواع ادارات کوچک و بزرگ جای دارد. این دستگاه در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شود که برای تعمیر آن باید از روش هایی خاص استفاده کرد. تعمیر تلویزیون یکی از نیاز هایی است که هر خانواده ای ممکن است با آن رو به رو شود.

کمپانی تلویزیون ال جی یکی از بزگترین و مطرح شده ترین کمپانی در جهان می باشد که در زمینه تولید محصولات مختلف انواع لوازم برقی و هوشمند را طراحی و وارد بازار نموده است. از جمله محصولات می توان به تلویزیون پلاسما ال جی اشاره کرد.

 به همین علت باید برای سرویس و عیب یابی  و ترمیم و تعمیر هر یک از این محصولات نمایندگی وجود داشته باشد که در اینجا ما شما را با مجموعه tamirbamatv.com آشنا می کنیم تعمیرکاران در هر یک از این واحد ها از میان بهترین ها و برترین ها انتخاب شده اند و در حوزه کاری خود از تخصص فوق العاده ای برخوردار هستند  به راحتی می توانند مشکلات تلویزیون پلاسما ال جی شما را در کمترین زمان برطرف کنند.

مشکلات تلویزیون پلاسمای ال جی

تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی بسیار اهمیت دارد. چرا که ساختار و تکنولوژی که در تلویزیون های پلاسما به کار رفته است  با مدل های ال ای دی و ال سی دی متفاوت است و تعمیر آن متفاوت است مشکلات تلویزیون پلاسما ال جی به شرح ذیل می باشد:

  •     تلویزیون پلاسمای ال جی تصویر دارد، ولی صدا ندارد.
  •     تلویزیون پلاسمای ال جی نه صدا دارد و نه تصویر
  •     خطوط عمودی یا افقی در تصویر پلاسمای مشاهده می شود.
  •     تلویزیون پلاسمای ال جی صدا دارد، ولی تصویر ندارد.
  •     تلویزیون پلاسمای ال جی خاموش شده است و روشن نمی شود.
  •     تلویزیون پلاسمای ال جی بعد از مدتی خاموش می شود.
  •     رنگ ها در تصویر پلاسمای ال جی به هم ریخته است.

منظور از واژه پلاسما چیست؟

PDP علامت اختصاری عبارت Plasma Display Panel دوصفحه شیشه ای که در برابر هوا نفوذ ناپذیر هستند و فاصله بین آنها توسط لایه هایی از هم مجزا شده است و بین آنها گازهایی مانند هلیوم، نئون و گزنون تزریق شده است. با اعمال ولتاژ به قطب های هر سلول، گاز دشارژ شده و تولید نور UV  یا همان ماوراء بنفش نموده و با برخورد نور UV به مواد فلوئورسان موجود در سلول (سبز ، آبی ، قرمز) یا همان RGB نور مرئی و قابل رویت از سلول خارج می شود.

مشکلات تلویزیون پلاسما ال جی

نحوه تعمیر مشکلات تلویزیون پلاسمای ال جی

ساختار تلویزیون های پلاسما از جمله تلویزیون پلاسما ال جی به گونه ای است که گاز نئون و زنون در داخل هزار سلول که هرکدام به منزله یه پیکسل هستند؛ قرار می گیرد. در ارتباط با تلویزیون پلاسما ال جی  بهتر است  بدایند که نوع پنل استفاده شده در این مدل از تلویزیون ها، پنلی با ساختار گازی است.

 تلویزیون های پلاسما ال جی، نسبت به تلویزیون های LED کیفیت تصویر پایین تری دارند اما عمر پنل آنها نسبتاً بالاتر است.متداول ترین  مشکل پیش امده در تلویزیون های پلاسما  ال جی، عدم وجود صدا یا تصویر در این دستگاه و گاه هر دو مورد به صورت همزمان است.

اشکال رایج دیگر وجود خطوط عمودی در تصویر است که عیب یابی و تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی را ضروری می سازد. به طور کلی خرابی‌های شایع در تلویزیون های پلاسما که تعمیر تلویزیون پلاسما را ضروری می سازد. تعمیرکاران مجموعه تعمیر با ما در هر یک از این واحد ها از میان بهترین ها و برترین ها انتخاب شده اند و در حوزه کاری خود از تخصص فوق العاده ای برخوردار هستند.

هزینه تعمیر مشکلات رایج تلویزیون پلاسما  ال جی

ممکن است هزینه تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی بیشتر از سایر مدل ها باشد و یا حتی کمتر باشد. این بستگی به نوع و شدت خرابی تلویزیون و قطعات داخلی آن دارد. برای این که تعمیرکار بتواند هزینه تعمیرات پلاسما را برآورد و به شما اعلام کند، اول دستگاه را عیب یابی کرده و میزان آسیب دیدگی بخش های مختلف آن را مشخص می کند.

برخی از قطعات تلویزیون های پلاسما در دیگر مدل ها وجود ندارند و اگر نیاز به تعویض آنها باشد، ممکن است هزینه بالایی صرف خرید قطعه جدید شود. در هر صورت هنگامی که قطعات قابل ترمیم باشند، هزینه تعمیرات تلویزیون پلاسما ال جی کمتر است و در صورت تعویض، باید مبلغ قطعه جدید را نیز پرداخت کنید

 تعمیر تلویزیون ال جی در محل

خدمات ارائه دهنده در زمینه  با تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی و سایر تلویزیون های این برند، به دو شیوه قابل دریافت است. ۱-مراجعه به تعمیرگاه مرکزی ال جی و تحویل پنل معیوب به کارشناسان تعمیر تلویزیون ال جی است. در این شیوه تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه در تعمیرگاه انجام می شود.

۲- ثبت درخواست «تعمیر در محل تلویزیون » توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است.

 تعمیر تلویزیون در محل می تواند بهترین سرویس انتخابی برای کاربرانی باشد که به هر دلیل تلویزیون آنها دچار اختلال و خرابی گشته است لیکن امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارند. تبدیل این گزینه به بهترین انتخاب برای این دسته از کاربران، از آن روست که در این سرویس، نیازی به حمل و جابجایی دستگاه نیست و تعمیرکاران تلویزیون، خود، در محلِ مورد نظرِ مشتری حضور می یابند.

سوالات متداول:

حدمات ارائه دهنده تعمیر با ما در تعمیرات تلویزیون پلاسما ال جی چگونه است؟

۱-مراجعه به تعمیرگاه مرکزی ال جی و تحویل پنل معیوب به کارشناسان تعمیر تلویزیون ال جی است.۲- ثبت درخواست «تعمیر در محل تلویزیون » توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است.

هزینه تعمیر مشکلات رایج تلویزیون پلاسما  ال جی ؟

ممکن است هزینه تعمیر تلویزیون پلاسما ال جی بیشتر از سایر مدل ها باشد و یا حتی کمتر باشد. این بستگی به نوع و شدت خرابی تلویزیون و قطعات داخلی آن دارد.جهت اطلاعا از قیمت با مجموعه تعمیر با ما تماس حاصل بفرمائید.

چقدر این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای
تیم تولید محتوا
تیم تولید محتوا

به دنبال ارائه اطلاعات کامل و بروز در زمینه تعمیر تلویزیون ها هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

پیشرو در زمینه تعمیر انواع تلویزیون در تهران و سرتاسر کشور