تعمیر مانیتور سامسونگ

تعمیر مانیتور سامسونگ

یکی از مزیت های اصلی محصولات سامسونگ این است که سازنده با احتیاط امکان بازیابی را در توسعه آن قرار می دهد. بنابراین، در تعمیر مانیتور سامسونگ راه حل های مدارهای الکترونیکی را که به راحتی قابل درک هستند و موقعیت خوب تعویض قطعات داخلی را بسیار ساده می کند. تعمیر مانیتور سامسونگ تا حد زیادی ساده وبا کیفیت توسط تعمیر باما ارائه می شود.

این واقعیت که این شرکت به خدمات پشتیبانی محصولات اهمیت می دهد، با کیفیت بالای موادی که قطعات بدنه مانیتور، قطعات پایه و بست ها از آنها ساخته شده است این موضوع را نشان می دهد. بنابراین، اگر دچار مشکلاتی مانند خرابی مانیتور شده اید، برای اطلاع از قیمت دستگاه جدید عجله نکنید. امروز بهتر است یک مانیتور سامسونگ را در تهران در بزرگترین شبکه شهری مراکز خدمات تعمیر مانیتور سامسونگ تعمیر کنید.

تعمیرباما یک کارگاه تخصصی تعمیر مانیتور سامسونگ را در تهران طبق استانداردهای تعیین شده و با استفاده از تجهیزات مدرن افتتاح کرده است. مهندسان تعمیر باما از قطعات  با کیفیت بالا برای تعمیر مانیتور سامسونگ استفاده می کنند. پس از ثبت در خواست شما تکنسین های ما در مدت زمان کوتاهی در محل شما حضور به عمل می اورند.  پس از پذیرش، یک تشخیص جامع دستگاه بلافاصله انجام می شود تا علل خرابی و ماهیت نقص مشخص شود. تکنسین به سرعت تشخیص می دهد که چرا صفحه نمایش روشن نمی شود یا با تاخیر شروع به کار می کند، به طور تصادفی خاموش می شود، خطا رخ می دهد یا تصویر به درستی منتقل نمی شود و…

تعمیر مانیتور سامسونگ

هزینه تعمیر مانیتور سامسونگ

یک متخصص می تواند مانیتور را با استفاده از قطعات یدکی با کیفیت (اصل) و در عرض چند ساعت از لحظه تماس شما تعمیر مانیتور سامسونگ شما را انجام دهد. مهندس فورا و با دقت پنل، منبع تغذیه، برد سیستم، کنترل کننده نمایشگر را تغییر داده و نور پس زمینه را تنظیم می کند. هزینه تعمیر شامل کار متخصص و مواد استفاده شده است، قیمت نهایی بستگی به علت آسیب و پیچیدگی خرابی دارد. تکنسین به طور حرفه ای دستگاه را بازیابی می کند و پس از آن صفحه نمایش برای مدت طولانی در وضعیت فنی خوبی قرار می گیرد.

تعمیر باما به صورت شبانه روزی و با مراجعه حضوری همه روزه و بدون وقفه سفارشات را بصورت تلفنی یا انلاین می پذیرد. اپراتور به شما می گوید که هزینه تعمیر مانیتور سامسونگ چقدر است و متخصص در چه بازه زمانی کار را انجام می دهند. مشتریان می توانند از خدمات ارسال پیک (رایگان) استفاده کنند.

ایرادات متداول مانیتور سامسونگ

شایع ترین ایرادات مانیتورهای ال سی دی برند سامسونگ خرابی مادربرد ناشی از ولتاژ بالا می باشد.تمامی دستگاه های برند سامسونگ تعمیر می شوند. ما به صورت شرکتی در حال انجام تعمیرات مادربرد، تعویض فلورسنت و تعویض پنل ال سی دی مانیتورهای Ldc هستیم.  از ایرادات متداول مانیتور سامسونگ می توان به خرابی قطعات زیر اشاره کرد.

  • منبع تغذیه.
  • خازن های روی برد
  • .صفحه نمایش.
  • بک لایت مانیتور

تعمیر مانیتور سامسونگ در تهران

اگر این مطلب را می خوانید، احتمالاً مانیتور شما خراب است. ممکن است به علت عملکرد نادرست، منبع تغذیه بی کیفیت، نقص کارخانه از کار افتاده باشد. گاهی اوقات صاحبان به طور غیرمنطقی معتقدند که تعمیر یک دستگاه هدر دادن پول است، تهیه یک دستگاه جدید آسان تر است. در واقع، آنها برای استفاده طولانی مدت طراحی شده اند و اغلب در طول ارتقاء رایانه شخصی تغییر نمی کنند.

اما ما بر این باور هستیم که برای حفظ محیط زیست باید سعی کنیم که اکثر دستگاه ها را برای مشتریان عزیز تعمیر کنیم. اینگونه هم از هزینه هتگفت خرید یک مانیتور جدید  به شما کمک کردیم هم در حفظ محیط زیست. تعمیر باما با تعمیر مانیتور سامسونگ در تهران اماده ارائه خدمات به شما عزیران می باشد.

تعمیر مانیتور سامسونگ

تعمیرات مانیتور سامسونگ

در بیشتر موارد، یک دستگاه خراب قابل تعمیر است و نیاز به خرید یک دستگاه جدید از بین می رود. تعمیر مانیتور ال سی دی سامسونگ در تهران و سایر شهرها با کیفیت بالا توسط تعمیر باما انجام می شود. صلاحیت و تجربه بالا به مهندسان ما کمک می کند تا حتی ایرادات پیچیده را با ضمانت برطرف کنند. کارشناسان ما می توانند هم با تجهیزات جدید و هم با مدل های قدیمی کار کنند. برای تعویض فقط از قطعات یدکی اصلی استفاده می شود! تعمیرات با کیفیت، قسمت های مقرون یه صرفه و گارانتی قطعات تعویض شده باعث متمایز شدن ما از رقبا می شود.

برای تعمیرات مانیتور سامسونگ در صورت بروز هر یک از خرابی های زیر شما می توانید با تعمیر باما تماس بگیرید:

  • مانیتور LCD خود به خود خاموش می شود.
  • دستگاه ا روشن نمی شود.
  • تصویر شروع به چشمک زدن می کند.
  • لکه های تیره، نوارهای افقی ظاهر شد.
  • تصویر می لرزد.
  • دکمه ها کار نمی کنند
  • و….

خدمات رایج ارائه شده توسط شرکت تعمیر باما

  • تعویض لامپ های نور پس زمینه؛
  • تعویض ترانسفورماتورها و ریز مدارها؛
  • بازیابی کانکتور؛
  • حذف آلودگی و رطوبت.

شما برای دریافت خدمات تعمیرات تخصصی مانیتور سامسونگ می توانید با شماره 02161328 تماس بگیریدم. همچنین برای دیگر خدمات ما برای برند سامسونگ مانند تعمیر تلویزیون سامسونگ می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

چقدر این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
تیم تولید محتوا
تیم تولید محتوا

به دنبال ارائه اطلاعات کامل و بروز در زمینه تعمیر تلویزیون ها هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعمیر با ما

پیشرو در زمینه تعمیر انواع تلویزیون در تهران و سرتاسر کشور